Gå til innhold

Du anonym som svarte på Siklerotte sitt problem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du mer voksen som går på person?? Du skriver:

------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Hmmm, mora di er 39, broren din er 20, du har allerede unge selv.

Festlig julaften ser jeg for meg, med 5 søsken (6 neste år) i "Familien uten prevensjon"...

Makan...

Jeg har egentlig hatt et ganske godt inntrykk av deg til tross for din (veldig) unge alder, men det har gått over nå... *puh*"

Anonym

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Må jo bare si at du ikke har rett til å uttrykke deg på den måten når du tydeligvis ikke er særlig voksen i hodet selv. Og hva vet du om problemene til moren hennes?? Kanskje ho er på et stadie i livet hvor ho absolutt ikke burde få flere barn og kanskje Siklerotte bekymrer seg med god grunn??

Er bare så unødvendig liksom!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, det var ikke et videre modent innlegg det heller. Og jeg føler jo at denne situasjonen med graviditeten hennes ikke er helt super av diverse årsaker, som egentlig ingen andre kan uttale seg om. Jeg er ikke begeistret over akkurat graviditeten fordi jeg er av den oppfatning at den ikke er passende, og at det ikke er en direkte super far å få barn med.... Men betyr ikke at jeg ikke ønsker barnet vel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...