Dudellidallo og Tillo Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 har de noen forretninger nær nestun/os der de selger barnevogner?
chill+enda en til Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Reflex på Nordås har barnevogner Godt kjent?
Dudellidallo og Tillo Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Nei ikke så veldig.. er mest kjent langs hovedveien til og fra byn (fra halhjem) så viss du gir meg en avstikker så finner jeg sikkert frem=)
chill+enda en til Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Når du kommer fra byen og er på vei mot Lagunen, så er det en avkjøring fra motorveien til høyre, etter en tunnel (Troldhaugtunellen tror jeg det er). Man kan se Reflex fra veien der man tar av. Til høyre i første kryss, få meter bortover og så til høyre i nytt kryss. Ligger like ved Expert og Elkjøp :-) Om du kommer fra Os må du ta av fra motorveien etter Lagunen. Opp i en rundkjøring og over en bro, for så å ta til høyre. Jeg er rotete på forklaringer, enkleste er nok å søke opp på gulesider.no og finne veien på kart
Dudellidallo og Tillo Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 Takk for super forklaring og tips! skal nok finne frem nå ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå