Gå til innhold

hvor ble det av sexlysten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvor ble det av sexlysten? Hele første trimester var full av kvalme,tretthet magesmerter,sexen ble borte da,og det er jo normalt.Men ifølge bøkene står det at i andre trimester ville sexlysten komme tilbake,og at dette er den sensuelle perioden. Jeg er i uke 26 og bare tanken på sex (om jeg i det hele tatt tenker på det) får meg stresset. Får dårlig samvittighet for kjæresten og:(

Og de få gangene vi har hatt sex så er det bare ubehagelig og sårt.

Fler som har det slik eller har råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dett lurer jeg også på?! Forsvant liksom ut i løse luften. Bare tanken på sex gjør meg stressa og redd. Har også dårlig samvittighet overfor sambo. Uff, hva skal vi gjøre?

Skrevet

Akkurat samme problem her!! Føler meg mer som en rugekasse enn en sexgudinne liksom..

Skrevet

har det samme problemet her å...føler bare att det er ekkelt...

Skrevet

Har ikke den lengre jeg heller, vi har vel ikke hatt sex siden uke 8, nå er jeg snart 15 uker på vei. Har ikke lyst og det er ingenting som tenner meg for tiden. Har bare lyst til å sove jeg........ Sånn var det med nr 1 også, men den kom tilbake etter fødselen. Synes "litt"synd på sambo jeg også, men det ordner seg nok etterhvert.

Skrevet

Ja, skulle ønske lysten kunne komme tilbake snart... Er staks 15 uker på vei, og tror vi har hatt sex 2 ganger i løpet av de siste 10 uker. Stakkars sambo, han er heldigvis veldig tålmodig. Vi greier i alle fall å spøke om det :)

Men det hadde vært veldig godt å få lyst på en runde igjen ja...

Skrevet

Samme her, har ikkje hatt lyst i det heile. Og no begynner magen å bli såpass stor at det i alle fall blir veldig rart.. Tenker at det er veldig naturlig eg, hormonene våre fortel oss jo at vi allerede er gravide, og dermed ikkje treng ha sex!

Skrevet

Er i uke 15 og har ikke sexlyst jeg heller. 1. trimester var jeg ikke i form. Nå er jeg bedre, men vil ikke ha sex. Føler at det kommer til å bli ubehagelig å drive med sengeaktiviteter i tillegg til at jeg har angst for å blø. Begynner jeg å blø, så kommer jeg til å bli sinnssykt bekymret selv om det kommer av sex. Har litt dårlig samvittighet overfor samboer, men han overlever dette fint siden det ikke er snakk om for alltid. Vi har jo så mye annet å glede oss over også.

Skrevet

Samme her, men håper at det blir som forrige gang; da fikk jeg nemlig veldig lyst i 3. trimester. Da var det sex så fort det var mulighet, så da fikk vi jo tatt igjen noe av det forsømte, he, he

Krysser fingrene for at det blir sånn denne gangen også!

Skrevet

Har lurt på det samme selv! De første månedene var jeg kvalm og dårlig, da var det naturlig at sex ikke stod høyt på ønskelisten. Når sant skal sies så var sex lenge noe som rett og slett bød meg imot. Nå har endelig sexlysten kommet tilbake (vel, på en måte), men nå er jeg så trøtt at jeg som oftest faller i søvn før hodet har landet på puta. Leste derimot en setning et sted om at "sexlysten er kanskje ikke på topp for tiden, men sex er allikevel en ypperlig måte å skape intimitet mellom dere tre". Foretrekker å tro at vi er to om det når vi har sex, så den setningen avskrekket meg litt, selv om jeg vet at det er tåpelig.

Det er sikkert en måned siden sist vi hadde sex og selv om han ikke klager så har jeg dårlig samvittighet overfor sambo. Nå nærmer jeg meg dessuten slutten på andre trimester og er litt redd for at om det fortsetter sånn så blir det ikke mer sex før etter at den lille har kommet til verden.

PS! For de av dere som synes at sex er ubehagelig: Prøv glidemiddel. Man er gjerne tørrere i kjeden under svangerskapet, og jeg kan love at glidemiddel ihvertfall løser det problemet.

Skrevet

uke 24 her, og fremdeles ingen sex lyst.. :o(

Kjipt, men har en veldig forståelsesfull sambo som tar det hele piano når det kommer til sex :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...