Gå til innhold

Det gikk dritt i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kom på sykehuset så var det en samtale med både lege og sykepleier før innlegging av ledning/målesonde.... Fikk ikke beroligende, men var tøff i trynet og skulle selvfølgelig legge den ned i magen....

Helt til sykepleieren prøvde for n`te gang, første gangene kom hun ikke forbi punktet der det var vanskelig å komme gjennom, da jeg tydeligvis har trange neseganger........Men da hun etter x-antall ganger fikk den gjennom overgangen, og stappet og stappet og stappet, uten at noe skjedde, og det begynte å sprenge mer og mer i HODET og venstre øyet, da sa jeg ifra.....

Så viser det seg at den drittledningen mest sannsynlig har gått inn feil sted og kveilet seg som en liten snok, for ned i magen kom den aldri....

Til slutt ga de opp...... og da dro jeg hjem og la meg, med skikkelig sprenging og dunking i hodet og ansikt..............faens dritt.........og så husker jeg hvorfor jeg ikke er spesielt glad i sykehus og "småting" for det har gått dårlig altfor mange ganger dessverre!!!

Så her er jeg like langt. Sykepleier og lege skulle se på dette sammen....for å se hva de gjør i forhold til operasjon uten denne 24 timers målingen..........så her tygges det piller ennå.........jaja....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og huff. Hørtes ut som en vond opplevelse. Fikk du noe å drikke, slik at det skulle gå lettere å svelge den ned? Min erfaring er at det går lettere å legge den ned når pasienten sitter lett foroverbøyd og drikker en slurk med vann i den vanskelige overgangen i svelget..

Håper allikevel at du får innvilget operasjon på bakgrunn av symptomer. Det burde jo egentlig si alt- jeg regner med at du hadde fått full uttelling på Ph registreringen allikevel.

Skrevet

Joda, jeg fikk vann og satt på riktig måte - problemet var jo at ledningen aldri kom ned til svelget, men surret rundt oppi hodet et eller annet sted....

Når trykket på venstre øye ble for jæv..g, ga hun seg.........skulle nesten tro hun traff helt feil......det sved og presset i flere timer etterpå og sånn skal det jo ikke være....veldig svimmel ble jeg også, men nå har det heldigvis gitt seg....

Skrevet

Æsj - så dumt da! Håper de kan sette deg opp på operasjon uten denne registreringen da.

Kanskje bra du ikke fikk beroligende denne gangen, da kunne det tatt enda lengre tid før du sa ifra om at det var noe som ikke var riktig.

Skrevet

Æsj for noe dritt da!!! Modig, sterk og flink er du!! Jeg hadde lagt meg ned og sparket med beina som en drittunge.... superpyse når det kommer til slanger og slikt...:=( Håper det ordner seg !! Klem

Skrevet

Au og æsj og fandens sykehus......

Hørets ikke godt ut, og hadde du måtte gå gjennom smerte for å få fysaken på plass, så hadde det vært en ting.

Men ha så mye smerte bare for å få greie på at det ikke gikk likevel....Blæ!!!!!

Håper smerten har gitt seg i dag, og at du ser litt lysere på tilværelsen..

Skrevet

Fyttigrisen!!!! Høres ikke godt ut. Brodern må ha sånne slange ting ca 1 gang i året eller noe sånt og liker det heller ikke spesielt godt. Er hodet bedre i dag vennen? Håper de finner på noe annet lurt.... Sikkert!

ha en bedre dag i dag. Koz

Skrevet

HUFF!!! Slanger her og der liker vi definitivt IKKE, spesielt når de tar sine egne veier! Stakkar, stakkar deg!

Stor og god trøsteklem oversendes herved - med ønske om at formen er bedre i dag enn i går!

:o)

Skrevet

Så kjedelig og vondt....får håpe de kan klare å finne ut av problemene uten den registreringen,eller at de finner den flinkeste slangestapperen neste gang.

Håper du er i bedre form i dag!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...