Bruble Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Har valgt å kutte kontakten med mine foreldre på grunn av ting som er sagt og gjort, som har såret meg dypt. blandt annet at de ikke "godtar" mine valg. De tror jeg blir holdt fanget av sambo og at jeg ikke får ha egne meninger. Sa klart i fra om at jeg ikke vil ha kontakt senest i begynnelsen av desember... da sa de greit... men allerede etter 1 måned begynte de å mase! Hvorfor i hælvete kan de ikke respektere meg og mine ønsker?? Den måneden det var stille fra de var den beste på lenge!
Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg ville blitt ytterst bekymret som forelder dersom min (ubegrunnede?!?!) bekymring ble møtt med at jeg ble kuttet ut av livet til barnet mitt... Har også den opplevelse at foreldre som sier og mistenker slik enten er psykisk syke eller faktisk har et poeng. Kanskje åpne øynene og dobbeltsjekke om ting er som de bør være? Og dersom de er det, ta en prat med foreldrene dine, fortell dem at alt er fint og dersom de har konkrete punkter som bekymrer dem, be om å få vite det så du kan fortelle dem at de har misforstått!
Bruble Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg blir på ingen måte holdt fanget i dette forholdet! Har i over 2 år sagt det gang på gang at jeg har det kjempebra, men den samme regla kommer hver gang.. Min mor er veldig dominerende, og skulle vel til tider ønske hun fortsatt kunne styre meg. Og når hun gang på gang nå rakker ned på min kjære UTEN noe grunn, så orker jeg bare rett og slett ikke å høre mere på det! Hun begynte å rakke ned på han før hun hadde møtt ham, ja tilog med før hun hadde hørt noe som helst om han!
Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Hmmm, da har du det vel best foruten en mor som ikke klarer å gi slipp på veslejenta si. Men hvordan få det inn hos slike foreldre, nei det er jeg veldig usikker på. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå