vimsa .-) på overtid Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 er det normalt med masse kynnere så tidlig? har dem store deler av døgnet, både når jeg sitter står og ligger. Fryktelig slitsomt! Er det vanlig?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Har det likt som deg, er akkurat 23 uker idag. Har hatt det slik i noen uker nå. Hadde det likedan med forrigemann. Det er som du sier fryktelig slitsomt, men som oftest ikke noe å bekymre seg for.
vimsa .-) på overtid Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 takk for svaret! Og, ja, det er innmari slitsomt! Til å bli gæren av, men sånn er det vel bare. Skal ikke klage.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Jeg ser på det som noe positvit hvertfall, siden jeg fikk 9 dager før tia og hadde en rask og ukomplisert fødsel. Tror nok den trente livmora hadde mye av skylden i det, men også kroppsbyggingen. Jordmor ville ikke sette modningsakupunktur på meg, fordi hun var redd det kunne sette meg igang hehe. Mulig hun hadde rett, siden jeg fikk så pass før termin uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå