Gå til innhold

irriterende pappa......

Anbefalte innlegg

Skrevet

enkelt og greit: har faren krav på å være med på foreldresamtale i barnehagen? vi har dessverre delt foreldreansvar, men jeg har hovedomsorgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis dere har delt foreldreansvar vil jeg tro han har "krav" på å være med, jeg har foreldreansvaret alene og alt pappaen skal ha av info må klareres med meg først.

Skrevet

heldige deg!! faren her skjemmer både meg og seg selv ut i barnehagen, ved å spille helt og stakkars tapre pappa, for så å glemme at han skal hente sønnen sin. blir så utrolig flau, og har lyst til at han skal holde seg unna og la meg ta meg av sånne praktiske ting.

Skrevet

Ja skjønner det blir litt irriterende når det blir sånn.

Skrevet

Han har nok krav på det ja. Barnefar her blander seg ikke opp i sånne ting han da. Han vet ikke om vesla går i barnehage eller hos dagmamma engang, å han har henne som regel annenhver helg, vis han gidder-

Skrevet

jeg syns det er bra at pappaer har rett på og få være med på slike ting. sånn at de får følge opp barna sine om de ønsker det. det skulle bare mangle.

at han gjør deg flau med og glemme og hente i barnehagen og slike ting er kjempe synn, men det er han han driter ut og ikke du. også går det jo selvsakt ut over barnet. men jo flere ting han får vert med på som har med barnet og gjøre jo større sjangse er det for at han ikke fortsetter og glemme barnet.

Skrevet

Han har sin fulle rett til å delta på foreldresamtaler og foreldremøter. Og det er din plikt å informere om dem. Også hvordan det har gått på disse møtene om han ikke møter.

Jeg ville satt pris på at far kom på møtene jeg, uansett hvordan situasjon var ellers. For da bryr han seg i hvertfall litt. Og litt er bedre enn ingenting!

Skrevet

ehhhh....nei.. hadde vært så mye bedre om han hadde holdt seg unna. han spiller kjempeintressert, skal være fau representant og greier,for så å ikke stille opp på ukevis. han har prestert og glemt å hente ungen en samværs helg og så ringt barnehagen og vært SÅÅÅÅ lei seg fordi jeg saboterer samvær, for å dekke over sine egne feil.han skal spille så helt der nede at jeg blir kvalm. han har til og med prestert og hente ungen fredag ettermiddag i sin samværs ,helg, og kjørt han opp til meg og sagt at det ikke "passer likevel" (har faste helger) og personalet der synes han er en såååå snill og god pappa, de vet jo ikke alle disse tingene, men jeg vet ærlig talt om jeg gidder og dekke over han fler ganger...

Skrevet

Men han har krav på å ha en selv hvis han vil. Det er jo en av årsakene til at lærere nå ber om ekstra kompensasjon, nemlig at de må holde mye flere samtaler enn før for foreldre som ikke samarbeider. Be ham om å avtale sin egen samtale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...