Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg har snakket med lånekassen (e-post) og de ber om om å sende en nettsøknad/søknadsblankett for det skoleåret jeg skal ha permisjon. Hvor er denne blanketten? Kan jeg bare skrive et brev på word og sende det? Noen som har gjort det her?
Shinyogsmåen Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 http://www.lanekassen.no/templates/Page____2022.aspx Også trykker du på søknad om fødselstipend =)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Takk for svar... men det er blankett G og den skal sendes inn når barnet er født. I mailen ville de at jeg skulle sende en annen blankett, men skjønner ikke hvem...
Shinyogsmåen Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Men har du søkt stipend og lån for våren? Kanskje det var det hun mente? For du må motta stipend og lån før du går ut i permisjon.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Ja, jeg har søkt lån og stipend.. gjorde det i sommer, og da skulle visst jeg nevnt at jeg var gravid på denne søknaden, men da visste jeg ikke at det var en liten i magen
Shinyogsmåen Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Jeg søkte også stipend og lån i sommer for høst 07 og vår 08. Jeg skrev heller ikke noe om at jeg er gravid. Får håpe det er noen andre her som kan svare oss på det da..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Jeg trodde ikke vi måtte søke ompermisjon før vi søkte om fødselspenger... men står det i mailen jeg fikk. At de ville vite termin og hvilket skoleår jeg søkte permisjon.. noen som kan hjelpe oss her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå