Meg, J & L Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Hvis jeg er gravid nå,har jeg vel termin i slutten av juli.. Da er min sønn 2år og 1-2 mnd... Må vel gjerne ha tvillingvogn jeg da??
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Min yngste blir ca 2 år når minsten blir født. Jeg har ikke tenkt å ha tvillingvogn, men å ha søskenbrett på vogna. Men kommer jo litt an på hvordan du skal bruke vogna. Jeg skal bruke den til å gå turer, og da har jeg all verdens tid og 2-åringen kan gå ved siden av, og til å gå i butikken, og da ser jeg for meg at tvillingvogna er upraktisk i nærbutikken her. Vi har såpass lang vei til barnehagen (2 mil) at vi kjører bil. Hvis du skal levere 2-åringen i barnehagen, eller gå turer hvor du må litt fort, så ville jeg nok valgt tvillingvogn.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 gutten vår er 2 år og 3 mnd når andregutt kommer:-)Vi bestilte Mette-tvillingvogn på babysam.dk, fikk den idag:-D Kommer nok til å bruke detn både til tur, og levering og henting i barnehagen.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Dette lurer jeg også på.. Når nestemann blir født er det på våren og da er eldste 2 år. Har et stykke å gå til sentrum, og liker å gå turer. Aner ikke hvilken søskenvogn jeg skal gå for..
Ellemelledegfortelle:) Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 vi venter nummer to i januar og har en gutt som da er ca 2, 5 år. vi har valgt å kjøpe søskenvogn for det er et stykke å gå til og fra barnehagen. ca 20 min og bratt!! etter nøye vurdering og prøving, fant vi ut at oth sin søskenvogn er den beste, den er litt dyr, men det selges mange brukt om dagen, kjøpte min brukt for 4000,- med masse utstyr! Du kan få en del billigere søskenvogner, særlig brukt, men da er de så tunge og så breie at mange får de ikke inn i bilen, og de går heller ikke inn standarddører og heiser! innmari dumt med en vogn du må sette igjen utenfor!
Trebarnsmamma30 Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Lurer også litt på dette.. Jenta vår er ca 2 år og 3 mnd når nestemann kommer i mars, vet ikke om det er nødvendig med søskenvogn eller hva.. tenker litt på hvis vi skal gå langt, ha med begge barna å handle (pleier å gå) osv.. ser liksom for meg eldstemann løpe rundt i butikken mens jeg går der med babyen i vogna og prøver å finne varer.. Det er jo bare 4-5 mnd til, og hun sitter fint i vogna enda..
Trebarnsmamma30 Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Tenker litt på hvor vi skal oppbevare vognene også.. har en sportsvogn vi bruker nå, og skal kjøpe ny vogn når babyen kommer. Så eventuelt en tvillingvogn i tillegg..blir mange vogner det.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Egh hadde søsken sete oppå vogna til nr 1 når eg fikk nr 2 med 23 mns mellomrom... når minste ikkje brukte dypvogndelen lenger kjøpte vi brett
Meg, J & L Skrevet 5. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2007 Søsken sete ja...Der sa du noe... Ellers så sa venninna mi i kveld at det har komt en sidevogn nå...som en sykkel eller noe..Som du fester på vogna..Det tror jeg hadde vert tingen for min lille bølle... Han har liksom ikke helt tid å sitte i vogna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå