Gå til innhold

Hvordan er formen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber dere fortsatt fullt? Mange som er sykmeldte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vært sykemeldt siden 6 uker, er 14 i morgen......

Skrevet

er 23+3 og jobber fullt =o)

er veldig trøtt fortiden, men bortdett fra det så er jeg i super form!!! Hærlig!!

Skrevet

ble fullt sykmeldt forrige uke. er dønn sliten, har barn fra før, som jo goså krever masse energi! Når barn er lagt detter jeg sammen på sofaen!

Skrevet

...og jeg er 25 uker på vei!

Skrevet

Jeg har det på samme vis, men synes det er vanskelig å legge dette fram for legen. Hva sa du?

Skrevet

Jeg sliter med bekkenløsning. Er 23 uker på og er 100% sykmeldt. Er det i 2 uker til, men krysser fingrene for at jeg kan jobbe litt etter det..

Skrevet

Måtte krype til korset og bli sykemeldt i forrige uke. Har intens hodepine hver dag :( Forhåpentlig går det over snart, er jo bare 14 + 5...

Skrevet

Ble 50% sykemeldt forrige uke pga bekkenløsning med gangvansker. Jobber nå fire timer dagen, fire dager i uken. Etter de fire timene er jeg helt ødelagt i rygg og ben:( Må komme meg til fysio..

Skrevet

50% sykmeldt pga bekkenproblemer. Er 23+0. Var først sykmeldt 100% i 2 uker og så 50% i 2 uker. Ryggen og bekkenet blir bare verre og verre, så heldig om jeg klarer å holde ut i 50% en stund til. Ser ikke ut som jeg kommer meg tilbake i full jobb iallefall.

Skrevet

50% sykemeldt for bekkenløsning i en måned. prøver å jobbe annenhver dag så jeg får en dag i mellom å tøye ut på:)

Skrevet

Er 22+5 uker og jobber 100%...

Er veldig sliten men holder ut...Har en sønn på 4 år...Så han tar jo sitt han også=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...