babykoz Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 vi bor i blokk med 6 leiligheter og alle kjenner alle,vi bor på enden av en vei så det er ingen forbigående.traff ene naboen og han var litt sjokkert over at jeg lot lille gutt sove i vognen i gangen!?han sovner ikke av seg selv om dagen uten at vi går tur og da hender det at jeg lar han ligge til han våkner selv.har døren åpen ut i gangen så jeg hører når han våkner og hvis det kommer folk,er det helt unormalt??
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Det skal jo mye til at det skal skje noe så jeg synes ikke at det gjør noe, men ha alltid på myggnetting, da katter elsker å legge seg oppi siden det er så godt og varmt, babyer har blitt kvælt på grunn av det... Silje sov kun ute,men vi bodde veldig avsides, har nå flyttet og har ikke begynt å ha elias ute enda, men tenkte jeg skulle begynne å ha han på balkongen ( er så sinnsykt mye katter her, så jeg stoler ikke på nettet engang med de kattene, + at på fremsida så blir det rett ved gangsti og jeg har null oversikt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå