Gå til innhold

Northernlights.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha,du, det var standard prosedyre i 1984.

Jeg er gammel,vet du ;o)

Men så sa hun "her va det itj myttij hår" skikkelig snurt dame...glemmer det aldri!

Syntes det var fryktelig flaut!

Og det klysteret kunne de glatt hoppa over,sånn diarè som jeg hadde før jeg kom inn.

Men jeg tror de bedømte det mer etter at jeg nettopp hadde fylt 18 år,og var 1.gangs. Enn at vannet hadde gått,og jeg sa at nå tror jeg ting er på gang...

Måtte fylle ut papirer da jeg kom inn, og det tok jo også litt tid, så jeg ble ikke sjekket før sikkert rundt 9:00 på morgenen. Da var det 1 time og 15 minutter fra unge ute!

Skrevet

hehehe... jeg er glad for at de har LITT andre rutiner i byen nå for tiden.. fnis

Skrevet

Jeg hadde forresten verdens beste jordmor den gangen! Hun var toppen. Glemmer aldri så flink hun var med ei totalt uerfaren fødende jentunge...

Fødte på RIT,og dro samme dag med maxitaxi til E.C.Dahls stifelse for barselsoppholdet.

Var kjempefin dag. Sol og veldig varmt. Onsdag,var det. Og nå skal den babyen bli pappa til jul....hjelpes min som tiden flyr!

Skrevet

Oi, det er jo sant! Jøsses, tiden flyr, ja! Har du kjøpt inn sjal og labber enda?

Skrevet

Nei,ikke enda =o)

Men kikker litt rundt på butikkene.

Skrevet

Jeg skal si ifra hvis jeg ser noe på tilbud! Evt komme med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...