Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Har hatt en uvane at jeg har drukket oppmot 1 liter cola eller pepsi max daglig. Nå har jeg bestemt meg for å slutte, eller ikke slutte helt, men kun drikke på lørdager. Nå har jeg så vondt i hodet og jeg kjenner det knyter seg i nakken. Og dette er bare på dag 1. Hvor lang tid tar det før jeg slipper noe mer hodepine ? For dere som har vært igjennom det.
mayaya Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Det er nok koffeinet som gjør det.. Finn på noe annet, det går over om noen dager. Jeg blir helsnål en dag uten kaffe, men om jeg trapper ned ei ukes tid så går det fint.
Sentralstøvsugeren Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Hjelper litt med dyttingen...... Jeg vil gjerne slutte - drikker som deg ca en liter Pesi max om dagen.....håpløst!
M@mm@ til mine barn Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 3-4 dager,..... og så er det bare viljestyrken igjen, hehe.
~sjiraff~ Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Så en gang et TVprogram om ei som sluttet med cola (hun drakk mye hver dag, mye mer enn deg) og hun hadde skikkelig abstinnser i flere uker tror jeg. Men det vil sikkert avta litt om noen dager for så å bli svakere og svakere..Lykke til, dette klarer du fint!!
RundLurt? Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 ta deg en kaffekopp hvis hodepinen ikke gir seg, det hjelper nok!
Gjest Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Takk, jeg SKAL klare det. Tror jeg får gå å legge meg snart, så jeg slipper denne hodepinen, skal aldri mer bli avhengig av koffein. Får bare håpe at det IKKE blir verre..............
Loglady Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Prøv en kopp varm melk med honning, evt. varm sjokolade hvis du liker det, da. Det kan hjelpe. Kamomille-te også.
Pysa Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 For meg hjelper det å trappe ned ved å drikke annen brus, koffeinfri selvfølgelig. Det hjelper på den psykiske delen av det.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Takk, har bestemt meg for at jeg skal holde meg til farris i dag. Har heller ikke noe valg, da lillegutt sover søtt i senga si og sambo jobber veldig sent i dag. Men er det første dagen som er verst ? Sånn at jeg har noe å se frem til, mener jeg ....hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Drikk mye vanlig vann, ta en paracet. IKKE drikk kaffe, koffeinet må jo ut om du skal være kvitt din avhengighet. Personlig er jeg god og avhengig av kaffe og elsker det! Ingen planer om å slutte her nei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå