Labambie Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg var på glattkjøringskurs i dag! Jada,jeg er treg som enda ikke har lappen.. MEN vi fikk jo lære litt om sikring av folk i bil. Og visste dere at små barn ikke skal ha på seg mye klær når de sitter i barnesetet? Helst ikke mer enn en genser. Dette har noe med trykkfordelingen om det skulle smelle.. Man får ikke fult utbytte av belte når man har på uttertøy. Dette gjelder selvsagt oss voksne og.. Noen som visste det? Eller har tenkt på det?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Tja, har jo tenkt på det. Men blir vel slitsomt å ta ting av og på på korte turer. Og når det er kaldt så rekker jo heller ikke bilen bli varm når man ikke kjører langt. På langtur har man vel ikke på yttertøy uansett så det er jo ikke noe stort problem akkurat da... Er hvertfall sånn vi pleier å gjøre det her ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå