Topp 10. Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Sliter litt om dagen med humøret... Er 27 uker på vei i følge ul, men i følge meg så er det 29 uker. Har allerede gått opp masse pga 3 i ødem, ca 15-18 kg og har fått noen/en del strekkmerker på hoftene og på innsidene av lårene... Vet det er så lite jeg kan gjøre fra eller til, men det plager meg denne vekta og disse strekkmerkene!! Vet jo at ved litt innsats så kommer vekta seg tilbake til normalen igjen så det er ikke der jeg sliter mest, men disse strekkemerkene plager meg sikkelig... iallefall hvis de skal komme på magen eller langt nede på låra... huff... blir litt deprimert over dette!! Jeg smører meg hver dag ... men som sagt det vil ikke hjelpe ser det ut som!! Sitter bare å venter på at det skal sprekke på magen nå... og det blir ikke fint!! Vet alle sier at tenk på hva vi får ut av det...og selvfølgelig så vet jeg det og jeg ville ikke vært foruten babyen min, men vil veldig gjerne få tilbake meg selv etterpå også!! Og ikke full av striper! Måtte bare lufte dette... Må gjerne komme med oppmuntrende ord eller råd....
klumpen og gullet Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Hvis det er noen trøst har jeg også gått opp endel i vekt. Er i uke 27 idag og har gått opp 17 kg.... Jeg er ikke speiselt stor fra før, så det syns godt at jeg er gravid ja! Jeg prøver å tenke at kroppen min er i litt unntakstilstand akkurat nå, og at jeg kommer til å gå ned vekten igjen. Amming og ut og gå tur! =) Alle har sånne kjipe dager, det er lov det! Klem
Topp 10. Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Til Klumpen Jeg var heller ikke så stor fra før!! Var normal vektig og godt trent!! Synes godt at jeg også er gravid men jeg gjemmer meg i store gensere istede for å kle meg i noe tettsittende! Så det vises enda bedre... Det som plager meg mest er ikke vekta no siden jeg spiser normalt og mye av vekta er vann... og dette kan jeg ikke gjøre noe med uansett nå!! Det med vekta får jeg ta etter fødsel men det er de hersens strekkmerkene som plager meg!!! Og det vil jo bare komme fler og flere jo mer jeg legger på meg... og det vil jo komme en del kilo til siden jeg kun er i uke 27... og jeg har allerede fått noen strekkmerker på hofter og lår..... Har vel en av de dårlige dagene nå... buhu, har bursdag på onsdag og samboer er bortreist hele uka...og dusja nettopp og så strekkmerkene så det er vel flere faktorer som spiller inn på det dårlige humøret og selvbildet idag!!! Håper jeg blir gla ijæn snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå