Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Kombinert bløtkake og sjokoladekake hehe. Den smaker veldig godt, og jeg er sååå stolt for jeg har laget den helt fra grunnen av. Så nå er det bare å vente til kjæresten kommer så han får litt han også. Hehe, sikkert veldig interesant for dere å vite :-P men måtte bare skryte litt for det er nemlig litt av et mesterverk jeg har laget :-P
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 oooooh Hørtes herlig ut. Er det hemmelig oppskrift, eller har du lyst til å dele??
Labambie Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Mmmmm.. Brun kake med hvitt fyll? Er sinnsykt godt det! Har du fylt den med noe annet enn krem ell?
Deidei Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Hørtes veldig deilig ut for et kakemonster som jeg er...hehe.. Har selv laget ei kake idag.. Men jeg jukset litt.. Kjøpte sånn pakke fra butikken og har nå ei gulerotkake i ovnen. Sitter bare å venter på datteren min og sambo skal komme hjem fra trening.. Litt kos på en mandag må vi vel unne oss eller???
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Hehe ikke en hemmelig oppskrift..bare improviserte litt :-P Bakte sukkerbrød med litt sjokolade i, delte inn i tre lag også dynket jeg lagene i tropisk nektar (da blir det ikke så tørt også blir det litt "friskere"). Innimellom hadde jeg vanlijekrem, sjokoladesaus, bananer, jordbærsyltetøy og vanlig krem. Haha en skikkelig kaloribombe, men det bryr jeg meg lite om akkurat i dag! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå