Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg har hatt daglig avföring , men smerter nederst i magen ved do besök - det kommer som små klinkekuler og er nesten grå sort avföring . Har bronkitt og går på cosylan og Ibux ellers ingene medisiner !!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 srår det noe om at du kan bli treg i magen av cosylan??? Spis masse svisker eller lakris:)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 det viktigste er vel at avföringen er svart - er ikke det farlig da ?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Sånn hadde jeg det for en ukes tid siden. Bare sånn helt uten videre. Ikke syk på noen måte. Hadde ikke tatt noen tabletter eller annen medisin. Det varte 2-3 dager før alt ble normalt igjen. Merkelige greier...
Mille** Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Det ringer en liten varselbjelle hos meg når jeg leser at du har spist ibux og har fått svart avføring. Har du spist mye ibux i det siste da? Sort avføring kan nemlig være fordøyd blod, altså at du har en blødning i magetarm systemet. Ikke for å skremme deg, det trenger ikke være noe sånt heller altså....Ville ring legen i morgen, det er ikke så vanskelig å sjekke om man har blod i avføringen. Det er noe du kan gjøre hjemme selv.
Mille** Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Må føye til at avføringen pleier å være som tjære, når man har blod i avføringen...Uansett, ring legen for sikkerhets skyld i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå