Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Hei, Gir dere barna deres suss på munnen? Hva syner dere om at andre i familien gjør det, som far, bror, søster, besteforeldre osv?
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 SUSS SUSS SUSS SUSS.... JA!! Hele dagen. ;-) Hva mener du egentlig med hva vi syns om at far gjør det? Far til ungen? Hvis det er det du mener, er det selvfølgelig OK - hvorfor i all verden skulle det ikke være det? Det er superkoselig å se jentungen og pappa gi suss til hverandre. Andre kan ligge unna. Men hun har sussa yndlingstanta si da. :-)
BettyBoob Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 er alene med pjokken, og det er jeg som får nussene på munnen tanta hans har også fått, men ikke besteforeldre osv. vi gjorde ikke det hjemme hos oss, men jeg synes det er litt kos jeg da - så nusser på gutten min!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Personlig liker jeg ikke å susse jenta mi på munne. Hun får masse vis av kos og suss på kinn og hodet. Og jeg har lært henne å kose bamser, familie og venner. Hun bestemmer selvsagt selv men er glad i å gi bort kos. Faren hennes susser ikke på munne. Men broren (samme far) på 15 år gjør det samt mormor. Noe jeg ikke liker. Jeg husker godt at moren min susset meg på munnen som vane noe jeg fort husker at jeg ikke likte som barn.
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Skjønner godt at du ikke gjør det siden du selv ikke likte det da du var barn. Jenta mi gir suss på eget initiativ, hun - heldigvis. Det er jo så kos å smaske på henne! :-)
nick39 Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Nei det gjør vi ikke.................. Og iallefall ingen andre i fam.
Harald Ripultfør Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Jeg nusser Maya på munnen. Det gjør pappaen hennes også. Og tante og kusine. Ser ingenting rart ved det. Bare koselig. Kommer jo selvfølgelig ikke til å gjøre det når hun blir 15 liksom
wirm Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 når barna mine har vært små, har de fått suss på munnen, men nå får de mest på kinnet... men minsten på 18mnd får suss på truten flere ganger om dagen. klarer ikke la være....
aprilspøk Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Ikke naturlig å kysse på munnen for meg, og hadde reagert hvis noen andre gjorde det. Blir litt for intimt synes jeg.
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 ja her susses det, vi slenger det også til hverandre! og ser ikke noe problem og gjøre det innad familien da. de susser jo ikke folk de ikke kjenner og bhg personalet og sånt..
Stratos med 3 barn Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Vi spør om å få nuss vi og noen ganger får vi på munn, andre ganger får vi gi han i panna feks og innimellom får vi på kinnet etc Har ikke hørt andre enn jeg og pappaen spørre om det, andre spør om klem
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 her suses det på munnen. noen ganger komme rhan selvandre ikke. men det gjør meg ingenting. all kos er koslig. men han er en kosegutt
Amabolla Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 Mi si susser alle som vil ha suss. Hehe, er noen som har prøvd å snike seg ett suss på kinnet i stedet for på munnen (er fort litt mye gris rundt munn) men da kan ho finne på å fotfølge personen og holde fast til ho får suss på munnen. Dukker og bamser blir også sussa på. Og hadde hunden til svigers stått stille lenge nok hadde den fått en suss mitt på truten den og;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå