Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Noen som har hørt fra henne? har hun byttet nick? var jo veldig aktiv på bim. hun fikk vel en jente mener jeg, etter det har jeg ikke hørt noe fra henne
☆Anonymia☆ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 ja HVOR er hun ??? har sendt en melding til henne på hjemmesiden deres men ikke fått noe svar.. hun har også fått passord på lille ada sin side.. så jeg kommer ikke inn dit.. savner henne litt da...
mayaya Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Når du sier det, så er det veldig lenge siden jeg har sett henne også!! Men kanskje hun er her i forkledning? Eller kanskje det bare er meg og deg som ikke følger med i timen? :-o
Turid Laila Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Hun fikk jente ja Går bra med dem ettersom jeg har hørt. Ikke vært med på noe treff med henne etter at hun fikk jenta si, men muig hun kommer på treff den 22. nov da
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Herligheten, kom over denne heilt tilfeldig på google! De er no berre dei søtaste jentene ever! *slengkyss* Er så lite her inne, har vore litt på dib, men stemninga var ikkje heilt god, så eg er mest på www.tettinntil.no - og msn har eg berre gitt opp, får det berre ikkje til å funke på maskina mi *grr* Menneh, eg er masse på Facebook då. Har ikkje så lyst til å leggje ut fullt namn her - men send meg ein pm, så kan vi hooke opp! Det hadde vore utrulig koseleg! Også skal de få passord til heimesida viss de vil sjå vakre Ada <3 Det har vore ein frykteleg slitsom haust. Har fått ein vanskeleg unge, og vi har slitt med ekstremkolikk, manglande søvn og generelt dårleg humør. Men no er alt så mycket mycket bättre. Og ho er seriøst berre det vakraste vesenet eg veit om! Ahh... Store varme gode klemmar til jentene her inne, eg har tenkt SÅ mykje på dykk!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Kjem ikkje dette inn på skravle eller? Er tråden for gammal?
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Så kjekt å høre fra deg=) dumt det har vært slit, men nå går det jo bedre da=) Vil veldig gjerne se hjemmeside med bilder=)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Har passord på heimesida, men sender deg ein pm eg
mayaya Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Næmmen, er du her? Så kos å se deg!! Kjedelig start da ser jeg, men godt å høre at ting går bedre for dere nå :-D *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå