Babyønske44pp Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 hva skal man tro egentlig. har maaange symptomer, men testen blir ikke positiv.. magen har endret fasong, blitt hardere og egge formet, fått strekk merker på puppene,og på hoftene, mye vondt i hodet. blå lilla bryst vorter, ømme bryster, slapp, stikkinger i kors rygg. men kan det være sånn at det ikke slåt ut på meg enda, fordi kroppen min ikke produserer nok hcg til at det blir synlig? i så fall hvor lang tid kan det gå før en test bli pos? har kjent"spark" flere ganger, 18 okt kjente jeg det fire ganger, i går kjente jeg det to. Kikkelig kicking. men det er sikkert brae luft, har bløtt så å si hvar dag i litt over to mnd. ikke mye men nok., vi tror at om jeg er gravid så blei jeg det 2-4 august. men har jo prøvd en stund så kunne jo kanskje vært lenger siden også. slenger ut litt baby støv og håper det treffers oss alle ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤*****************************************************************************
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 du må seriøst komme deg til privat ul. klarer liksom ikke helt å tro at du kan kjenne sprak å ikke teste positiv.. kan d være luft? ville ringt privat klinikk med en gang....
Babyønske44pp Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 som jeg også harskrevet så har det føltes som spark MEN det er bare luft. jeg veit ikke hvem jeg skal kontakte. fast legev er ganske full så der tar det tid å få time
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 hvor bor du? er bare å søke på privat gyn i ditt område.
potetball Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 det er jo de som blør langt ut i svangerskapet,men jeg hadde nok fått en legetime.for sikkerhets skuld.det er jo bare å bestille,så har du iallefall en time,selv om det tar litt tid... ønsker deg lykke til!!
Babyønske44pp Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 jeg bor i fredrikstad.. finner sikkert ut av det etterhvert
våken_om_natta Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Ser at du er fra Fredrikstad. Da kan du bare ringe Volvat så får du time på dagen. Om du er gravid må du, for både barnets og ditt eget beste, komme deg til lege raskere enn raskest!!!
Babyønske44pp Skrevet 5. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2007 okei. da bestiller jeg time hos valvat å får set sjekket opp. uff kommer til å bli skikkelig skuffet om ikke svaret er det jeg håper på.. men men sånn er det .. tusen takk for svar
våken_om_natta Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Vær obs på at Volvat er privat, så det koster litt. Men de er veldig flinke og kan på et blunk fortelle om du er gravid eller ikke. Det. må jo være en lettelse å finne ut av det, uansett hva resultatet blir.
Babyønske44pp Skrevet 5. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2007 da har jeg bestilt time på volvat sin nett side. nå blei jeg ekstremt nervøs kjenner jeg. hva slags prøver tar de da? blod og urin prøve bare?
våken_om_natta Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 De tar innvendig ultralyd vil jeg tro. Så da får du vite det med en gang. Da kan de også si sånn ca hvor gammelt fosteret er, om det er der! Lykke til!! La oss høre hvordan det går!
Babyønske44pp Skrevet 5. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2007 okei. det skal jeg gjøre. jeg er sååå spent .... hjelpes.
trebarnsmamma84 Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Når har du fått time???LYKKE LYKKE TIL:....håper det går bra:) er det ditt første barn?? du må sei korleis det gjekk på timen din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå