Gå til innhold

1 uke til IKM...noen i samme båt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne gangen har jeg vært veldig rolig med hele greiene...

har prøvd å ikke lete etter noen symptomer heller.

Når jeg tenker meg om, så har jeg bare hatt stikking i mangen, ingen andre av de "vanlig" symptomene jeg "pleier" å ha før IKM..

Kanskje det klaffer for oss siden vi har tatt det med ro denne gangen :o)

håper håper...det hadde vært en fin julegave det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen Lille jente.

Jeg har ikm neste tirsdag og vi har også tatt det rimelig rolig denne gangen.

Prøvde med noen el tester som aldri ble helt positive, så merket at det ble en liten nedtur da jeg trudde jeg skulle få den testingen til.

Så vi har prøvd litt noen dager rundt min antaglige eggløsning og håper at det holder denne gangen. (selv om el-testene viste litt positivt i flere dager-ble den aldri så sterk den burde ha blitt) Så jeg ga opp det der.

Så får jeg bare satse på min egen utregning av el og håpe at det holder.

Jeg har heller ikke noen symptomer, kun litt murring i magen.

Håper det klaffer for oss denne gangen.

Lykke til:)

Skrevet

Har IKM mandag 12.november. Har ikke tatt El-tester eller noe, men begge de to andre satt på første "forsøk". Minstemann ble til selv om vi hoppa av i svingen da. :) (heldig for oss, for vi ble ikke enige om når det "passa" med andremann...)

Så har litt for store forhåpninger til at spiren skal sitte på første forsøk denne gangen også.

Har hatt kramper/stikkinger i magen hele helgen og takler ikke lukten av alkohol. (merkelig, er vel litt tidlig med symptomer??)

Hvordan skal vi får denne uka til å fly unna da??

Klem

Skrevet

Spennende:)

Får håpe du er like heldig og at den sitter med en gang nå også.

Ja den siste uke frem mot ikm går alltid så sakte, teller ned hver dag:)

Skrevet

Jeg prøver å gjøre alt mulig rart for å få dagene til å gå...har tatt opp alle slags hobbyer..Strikking og alt mulig...hehe...

Alt jeg har merket denne mnd er stikking i magen. Vet at vi traff EL for jeg kjenner når den er på vei, tester hver gang også, vet ikke hvorfor jeg gidder det, men den er positiv hver gang...

Så nå får vi se om denne stikkingen er et lite egg...HÅPER!!!!!!!!

Har dere hatt sex i perioden da du så etter el så har dere vel sikkert truffet på en av dagene, sommerbris!

Dere må i hvertfall ha lykke til, alle sammen!

Når blir det testing denne mnd da?

Jeg var jo litt vel ivrig forgje gang, denne gangen skal jeg klare å vente til mandag...eller til og med noen dager etter :o)

Skrevet

Jeg tester tidligst tirsdag har jeg tenkt.

Vil i hvertfall ikke teste for tidlig.

Er ganske sikker på at vi traff EL vi også, men har ikke tatt EL-test.

Vi får holde hverandre oppdatert og håpe på at vi går over i juliklubben alle sammen. Hadde vært koslig med en liten sommerbaby. :)

Skrevet

Ja sommerbaby hadde vært perfekt...Det hadde klaffet så bra om jeg hadde blitt gravid nå....

Da skulle jeg gitt mamma og pappa kopper til jul der det står "verdens beste mormor" "morfar"...

Vet det hadde vært litt tidlig å fortelle det, men de hadde klart å holde det for seg selv...

En uke til testing med andre ord?!!!!

Det er vanskelig å vente!!!!! :o)

Skrevet

Hallois=)

Jeg har ikm neste onsdag, altså den 14/11. Hvis ikke tr kommer skal jeg prøve å vente med teste til neste helg... men tror ikke jeg klarer det...

Skrevet

Jeg har IKM på mandag men har faktisk bestemt meg for å teste meg allerede på fredag morgen. Jeg skal ut på byen på kvelden med god mat, drikke og show så vil ikke ta et glass vin om det er en liten spire der. Men jeg er faktisk ganske sikker på at jeg er gravid, er sykt kvalm..... husker den kvalmen fra forrige gang men synes bare den begynte litt tidlig nå..... får vel bare vente å se. Gleder meg :-)

Skrevet

Ja vi får satse på at spiren sitter denne gangen.

Sist gang følte jeg nesten etter litt for mye symptomer, men idag har kroppen mitt vært veldig rar. Hatt vondt i hodet, sliten og mye murringer i magen. Så kanskje det har klaffet.

Ang testing så vet jeg ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg.

Jeg er kjelden ute og fester, men helgen som kommer er jeg invitert på fest til gamle venner og lørdagen har mannen min bursdagsfest.

Så jeg lurer på om jeg tester på fredag, for å se om den kanskje kan vise noe. Men er den negativ så klarer jeg ikke å feste uansett trur jeg.

Men jeg klarer meg uten så det går nok veldig bra. Men da kommer jo alle til å spørre om jeg er gravid med en gang-syns jeg hører dem. hehe.

Si ifra hvis det dukker opp flere symptomer hos dere-dette er spennede jenter. Fortsatt lukke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...