Gjest Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 De har vel Egner allerede formulert: «Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill, men for øvrig kan du gjøre som du vil».
Carnivale Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 ...hva om man liker å plage/bli plaget da??
Gjest LindeOgWill Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Har man lyst har man lov, så lenge det er en gjensidig enighet om hva en skal gjøre/ikke gjøre.
PAVEEL Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 regelen er inn-ut inn-ut....gjenta om nødvendig;-)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 -Ikke putte gjenstander i rompa til partneren uten forvarsel;)
Tally Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Åhhh, jeg leste en undersøkelse for mange år siden hvor menn ble bedt om å ramse opp de ti mest irriterende aktiviteter partneren kunne holde på med under et samleie. Nr en var å planlegge søndagsmiddagen Nr to var å snakke med moren på telefon Husker ikke alle, men kryssordløsing, lesing og planlegging av en evt ommøblering kom også med på listen. Helt forferdelig.... men ærlig talt, så tror jeg ikke at disse mennene kunne ha vært noe særlig tess i senga heller, he, he. Det skulle ha vært ganske kjedelig før jeg ville ha ringt til ho mamma....
Gjest Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Haha, Tally. Nei jeg tror ikke jeg ville skrytt med at sengepartneren min bedrev slike aktiviteter mens vi holdt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå