M@mm@ til mine barn Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10590463
Regnbuens barn™ . Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Tja... jeg solgte nettopp min, helt lik den på bildet men ny i år-altså 07 modell lite brukt med softbag og regntrekk..Solgte den for 6400kr. Koster jo ca 9000kr i butikk med softbag og regntrekk.
tre små... Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 jo den virket veldig dyr siden den er brukt... men nå vet jeg ikke hva den koster ny da...? ser jo ikke hvordan vogna ser ut heller... jeg solgte min teutonia tvillingvogn for 4000kr.. årets modell.
M@mm@ til mine barn Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Trodde det var halv pris jeg da.
mayaya Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 er den dyr, så ikke kjøp den ;-) mulig det er lagt inn prutingsmonn også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå