Gå til innhold

Var ikke denne litt dyr ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... jeg solgte nettopp min, helt lik den på bildet men ny i år-altså 07 modell lite brukt med softbag og regntrekk..Solgte den for 6400kr. Koster jo ca 9000kr i butikk med softbag og regntrekk.

Skrevet

jo den virket veldig dyr siden den er brukt... men nå vet jeg ikke hva den koster ny da...? ser jo ikke hvordan vogna ser ut heller...

jeg solgte min teutonia tvillingvogn for 4000kr.. årets modell.

 

Skrevet

Trodde det var halv pris jeg da.

Skrevet

er den dyr, så ikke kjøp den ;-)

 

mulig det er lagt inn prutingsmonn også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...