Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 og det var bare helt fantastisk! lille gutten var var 1207 gr og jeg fikk ny termin 18 januar istedenfor 24! det blir altså samme dato som min bror og de venter sin lille! det er helt utrolig! skal legge inn bildene på min side nå, jeg er så stolt!
Athina' Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Er en utrolig opplevelse ja :-) Men du må nok forholde deg til terminen som ble gitt på ord.ul for etter uke 20 vokser ikke babyene likt, og sykehus vil gå etter den terminen ikke hva du får høre i etterkant. Kjipt er det, men det er nå sånn :-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Tuttemor: Hvor skal du føde!? Og får du endret termindatoen din?!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg skal føde på haukeland i bergen, og jeg har tenkt å følge den ordinære termindaton jeg fikk på ul i uke 19. Er jo den sykehuset følger om evt igangsetting. Men syns bare det var så kjekt at jeg fikk ny dato av hun, fordi som sagt den er den samme dagen som min bror og de venter sin lille tulle:) Det var virkelig verdt å betale 1200 for den opplevelsen, og jeg vil gjøre det med mine neste barn også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå