Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 SuperNova har jeg fått anbefalt flere ganger og har gått til innkjøp av.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg hadde Super Nova for 1 års tid siden og var ikke fornøyd! Men ser de har kommet med en ny og forbedret modell, lurer på om jeg skal gi den en sjans til denne jenta! Noen som vet ca. pris på den?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg anbefaler Philips sin på det sterkeste. * Den er digital (på samme måte som trådløse telefoner) og dermed unngår du at naboen eller andre ting slår inn slår inn * Mottakeren piper når den er tom for strøm, den ikke mottar signal fra babyenheten * begge deler kan gå på strøm og oppladbare batterier * kun en on/off knapp og forholde seg til, ingen kanaler * mottakeren piper om den mister signalet (f.eks om du går ut av rekkevidde) * du kan selv trykke på en knapp for å høre om det foregår noe på babyrommet om du er redd det ikke slår inn * du kan snakke til babyen om du ønsker ved å trykke på talk Litt dyr, men absolutt verd pengene
Athina' Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Jeg kjøpte også SuperNova for at den ble anbefalt her inne. Før jeg leste her inne, tenkte jeg og kjøpe Phillips. Angrer egentlig litt for den har mange funksjoner som Rose 80 nevner, men men :-)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 hva er prisen på den da?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 avent sin ligger på rundt 1000 kr
Athina' Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Tror den dyreste modellen til Phillips kostet kr 1500 på ideel i allefall, finnes billigere på nett(jeg fant til kr 1100), men jeg har slettet linkene :-/
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Kr 899,- TeknikMagasinet http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=340513
Athina' Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Rose 80: Det er ikke den modellen som er den dyreste... den heter 900 tror jeg eller 990. Skal finne den.
Athina' Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 Philips baby callSCD499 heter den og koster kr 1499 på elkjøp Digital babymonitor uten forstyrrelser - stabilt signal uten støy mellom deg og din baby. 120 kanaler sørger for at ingen andre trådløse apparater kommer inn på din kanal. Foreldreenhet er oppladbar og kommer med ladestativ. Lyd og lys på foreldreenheten når barnet gråter. Nattlys, termometer og vuggevise på babyenheten. LCD display på begge enhetene. Maksimal rekkevidde er 300 meter. Dersom man er i ferd med å bevege seg utenfor rekkevidden vil den automatisk si fra. Indikator som viser når det er lavt battering, og når enheten lades. Belteklips, reisebag og nakkesnor er inkludert. Link: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000uXCOETr1?ProductID=P9vD4QFH8YoAAAEV27JBb2Uk&CatalogCategoryID=
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 Jeg har visst ikke den som jeg la ut link til, men jeg har kjøpt den på TeknikMagasinet og er kjempefornøyd. Min heter SCD 497. Jeg er ikke i stand til å finne noe forskjell på 487 og 497, annet enn 487 er gul og 497 er blå Det som jeg kan se er forskjellen er at på min må jeg stikke en ledning i foreldreenheten for å lade den opp, ikke bare klikke den i en holder. Så har jeg ikke LCD display, men jeg får opp både lys og lydsignal når babyen gråter, jeg får opp lydsignal når foreldreenheten ikke mottar signal eller har lavt batterinivå. Har altså ikke termometer, ladestativ (men god gammeldags lader) vuggevise, reisebag og nakkesnor, men har heller ikke behov for det. og ser ikke noe poeng i å betale 500 -600 kr ekstra for det.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Har den nyeste til supernova, og jeg er superfornøyd med den. Kostet ca. 1300kr.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 Vi har TopCom som de selger på Clas Olsson. Det har vært testvinner tidligere men vet ikke om den er det lenger nå. Den duger helt greit til vår bruk, som ikke er allverden. Problemet er at babyenheten eter batteri så den er best hvis man kan koble til strøm på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå