Gå til innhold

Samvær me pappa`n.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hvert alene med snuppa mi heletiden etter hu ble født og nå er hun 7måneder. Men bf har irritert meg heletiden etter det ble slutt mellom oss da jeg var 3måneder på vei(fikk jeg ny dame 14dager etter jeg flyttet ut) Han ser i allerfall ikke datteren vår så veldig ofte da. Det har bestandi gått mellom 4-6uker mellom hver gang. Så fram til nå har han fått lov til og ta henne med seg alene, men nå er hun blitt såpass stor at hun begynner å skrike viss hun blir alene med folk hun ikke kjenner. Så da bf ringte her forleden og ville ha henne med seg dagen etter så sa jeg nei han måtte se henne sammen med meg for han så henne så skjelden. Men da ble han så rasende på meg og kalte meg alt mulig stygge ting og sa å at han hadde ingen intr i og være sammen med meg. Han mener å at han ikke ser henne skjelden når det går så langt tid mellom han ser henne. Vi bor i samme kommune og han kjører forby huset vårt hver dag han kjører på jobb. Så jeg gjør ingenting annet enn å krangle med han. Mener dere at jeg børe holde på mitt om at han ikke bør få se henne alene før hun blir kjent med han??????

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Er vanlig at de blir redde for folk når de er rundt 7 mnd...det var i alle fall snulla. Da kunne hun ikke være aleine med noen andre enn meg, pappa'n sin og moren min...hvis noen andre hadde henne så skreik hun og gråt. Det var derfor uaktuelt å la noen andre ha henne i den perioden. Du gjør selvsagt det som er best for barnet ditt, og det er nok i dette tilfelle at bf kommer på besøk til dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...