Gå til innhold

NOen som vet? Angående sykelmelding.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte krype til korset å få sylemelding pga bekken.

Dette passer meg veldig dårlig iom at jeg får mindre penger når jeg er sykemeldt enn hvis jeg hadde vært på jobb nå.

Dette pga lønnen har vært så dårlig i det siste (dårlige tider for frisører etter sommeren og så langt fra jul) men lønnen tar seg opp i november/desember pga MYE å gjøre.

DIsse pengene skulle jo komme veldig godt med med tanke på utregning av fødselspenger (BLIR LITT STRESSA HER!)

Uansett, vet noen om vi får feriepenger av sykemeldinggspneger (som utbetales av NAV?

HVis ikke blir jeg enda mer stressa, er jo bare jeg som har inntekt i denne kåken. Har aldeles ikke råd til å være sykemedlt, kjenner jeg holder på å få alvorlig depresjon her.

Takk hvis noen svarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er sånn at du får feriepenger av inntil 3 mnd. sykemelding. Tror jeg ville ha sjekka med NAV, for jeg er ikke helt sikker. Håper det ordner seg!:)

Skrevet

Du får bare feriepenger for de første 48 dagene du er sykemeldt. Du får ingen feriepenger for tiden du er sykemeldt utover dette.

Dette er et stor bekymring for meg også.....

Skrevet

Gjelder dette bare når dere får penger direkte fra NAV? Jeg får mine penger via jobben og da får jeg vanlige feriepenger av både sykepenger og svangerskapspenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...