sveis Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Noen som har lest noe av han? Er bøkene hans bra? Har visst ikke fulgt helt med bokklubben i det siste, for i dag dumpa det to bøker av han i postkassa mi... Usikker på om jeg skal beholde de eller returnere de.. "Elven" og "Til musikken" heter de. Og i går oppdaga jeg at jeg var to dager for sent ute til å avbestille neste hovedbok (Stieg Larsson) også... Og jeg som pleier å være så flink til å følge med på et der... Blir dyrt dette...
Odine! Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Julepresanger? han skal være bra, men jeg har ikke lest noe av ham.
Groosalugg Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg har ikke sansen for Ketil Bjørstad, men Stieg Larsson er bra!
mayaya Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 K.B. har jeg ikke sansen for, men Stieg er veldig bra!
Januarjubel! Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Jeg har for lenge siden lest kunstnerbiografiene "Oda!" og den om Edvard Munch og likte dem begge veldig godt. Han er en solid og respektert forfatter og musiker (mannen bak sangen "Sommernatt ved fjorden"). Jeg ville blitt glad for bøker av ham i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå