nr2-imagen:) Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Nå var jeg på do og da var det blod på papiret!!!!! Hva skjer!! Jeg kan jo ikke få mensen nå!! Er jo bare på 9 dpo! Og temperaturen var jo høy idag også! Blir så redd! Hadde skikkelig vondt i magen inatt uhuuu
lioness* Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Nei, men mensen får du ikke nå! Dette må nesten være festesmerter og en liten blødning i etterkant?????? Så spennende!
nr2-imagen:) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Er det sant!!! Tror du virkelig det!!!?? Begynnte nesten å grine her jeg sitter alene.... Kjennte hjertet sank laaangt ned i føttene når jeg såg blodet.. Ken jeg ikke få mensen nå altså? Helt sikker?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Dett ekan være mange ting. Vet du hvordan lutealfasen din pleier å være?? Den er som oftest lik hos den samme personen. Det du har kan vvære mensen, men det er laaaaaaaaangt i fra sikkert. det kan være fest blødning. Alt kommer an på hvordan det ser ut, hvor mye du blør, er den lik det som er din vanlige mens, begynner det likt som en vanlig mens osv...
lioness* Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Huff, ikke meningen å få deg kjempestresset her altså, men pleier du å ha så korte lutealfaser? Hvis de som regel er 12 dager eller mer er det jo en god sjanse for at du har en festeblødning. Det er jo midt i rette tiden for det i hvert fall. Du må fortelle hvordan det går da, om det kommer mer blod eller om det gir seg. Arter det seg slik som mensen eller er det annerledes?? Krysser fingrene for deg!!!!!
nr2-imagen:) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 Takk! Hvet ikke hvor lang lutealfaser jeg har, for jeg har ikke funnet EL før denne mnd.. Nå gikk jeg på do igjenn og da hadde det ikke kommet mer i trusen men var litt på papiret når jeg tørket meg. Bruker jo å få litt brun utflod før jeg får mensen. men nå var det helt friskt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå