Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Siden august har vi kanskje hatt sex 7 ganger, noe som er veldig lite til å være oss. Jeg føler at han har ingen interesse av å hver ta på meg eller ha sex med meg. Og tanker om at han kan ha noen andre eller rett og slett syns at jeg er lite attraktiv som gravid er der ofte. Hva skal jeg gjøre???
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Snakk med han. Det er veldig mange menn som synes det er ekkelt å ha sex når den lille ligger rett innafor.....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Vil bare støtte deg og si at akkurat sånn har jeg det også.... ikke noe god følelse / gode tanker å ha.... jeg manner meg opp til å snakke med han, men feiger ut hele tiden.... savner så veldig at han har lyst på meg!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Samme her.. Har kjempe lyst, men ikke han. Tok det opp med han på fredagen og sa at jeg følte at han ikke synes jeg var fysisk tiltrekkende lenger (synes ikke det selv lenger heller med en så struttende mage) og forklarte hvorfor jeg følte det slik. Han sa det ikke stemte og at han fortsatt har veldig lyst på meg. Vi hadde sex den kvelden og vi har ikke hatt noe mer etter det. Kommer nok ikke til å spørre han noe mer ut om det selv om det er kjempe frustrerende... Men jeg ville nok forsøkt å tatt det opp en gang var jeg deg. For alt vi vet kan det være noe helt annet enn deg som ligger bak (f.eks stress på jobben ol) Og da er det jo greit for deg å få greie på hvorfor i alle fall. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 uff da...det var veldig trist og høre.samboeren min syns at jeg er super sexy han selv om jeg er gravid.han elsker mine kvinnelige former og desuten så har jeg fått mye større pupper.wii:)han synes at det og være gravid er veldig kvinnelig og sexy...så jeg syns synd på deg om samboeren din føler det motsatte...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Du kan fått låne min dah.....jeg orker rett å slett ikke,har ikke gjort det siden jeg var ca 12 uker,forbanna irriterende men....I mitt første svangersskap hadde sambo lite lyst,han syntes det var skremmende med tanke på at det var en onge der inne.Ser ut til at han ikke tenker på det nå.Så det trenger ikke være noe med deg!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Kjenner til det. Samboeren min og jeg har overhodet ikke hatt noe som kan ligne på sex de siste 5 ukene. Har lest pg hørt av andre bekjente at det er ganske vanlig at menn får redusert lyst. Jeg tror det uansett er viktig å ikke mase og problematisere, selv om det kan virke veldig sårt. Be han i hvertfall kompansere med masse kos og nærhet, så ikke savnet blir så stort for oss. Jeg kan faktisk forstå at det kan være litt rart å ha sex når puppene lekker og han har kjent ungen sparke...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Jeg vet veldig godt hvordan du har det.jeg er 27 uker på ei og de siste 4 ukene har vi ikke hatt sex en eneste gang. jeg har tatt initativet flere ganger (sist i dag tidlig) men han ler det bort eller begynner å prate om noe annet. det er en skikkelig trist følelse, og jeg føler det som om han ikke har lyst på meg lenger. jeg føler meg tjukk og lite attraktiv. selv sier han at det føles rart og feil å ha sex med meg når magen er stor og han kjenner babyen sparke. han har tilbudt seg å ha sex med meg fordi han vet jeg er kåt, men det skal være genuin lyst fra begges side synes jeg. han er ikke kåt i det hele tatt, runker ikke og er ikke utro. før jeg fikk mage hadde vi sex 2-3 ganger i uka , han var fornøyd med det- jeg kunne ønske meg mer. jeg har lest masse om dette på nettet den siste uka fordi jeg vil jo forstå han, ikke bare anklage han for ikke å ville ha sex med meg, og min generelle oppfatning er at det er mange menn som føler det slik under graviditeten. ingen bør presses til å ha sex, det kan påvirke prestasjonen til mannen i fremtiden. Det føles veldig sårt å bli avvist, derfor lar man etterhvert være å ta inititivet. Jeg er kåtere enn jeg noensinne har vært og trenger sex. Derfor har jeg lagt en plan; -vi har snakkedate i kveld. det er lurt å avtale på forhånd at man skal snakke om følsomme saker, man kan også planlegge litt hva man skal si slik at man unngår å såre den andre parten. -jeg skal foreslå at vi i utgangspunktet lar være å ha samleie, men at dette må kompenseres av mye mer kos. klemming og kyssing, holde i hånda når vi ser på tv, sovne i skje-stillingen og mer kjærtegn. -om han under kosen forandrer mening og vil ha sex med meg skal han få lov til det:) -han skal kjøpe en dildo til meg som jeg eller han kan bruke på meg når lysten er der. -han må si seg enig i at han ikke skal bli sur om jeg masturberer. tidligere i dag var jeg kjempelei meg og gråt sårt over å bli avvist nok en gang, men jeg håper denne planen skal gjøre hverdagen litt lettere. jeg har tenkt veldig mye på sex i det siste og vært mye deppa pga hans manglende lyst. Hvis planen gjennomføres suksessfullt, tror jeg vi kan klare å bli avslappet og naturlige med hverandre igjen. Det er ikke sikkert vi kommer til å ha sex før en stund etter babyen er født, men jeg skal slippe å slite med leie tanker og heller nyte graviditeten. Er det noen andre som har slitt med samme problet og løst dette? jeg og sikkert mange flere med meg vil gjerne ha flere tips.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Jeg som trodde det bare var meg..Uff har selv gått med de rareste tankene i hodet om at han er utro siden vi ikke har hatt sex på mange mange uker. Siden magen begynte å vokse har vi hatt sex 2 ganger og det fordi jeg tok opp mangel på sex. Etter sex´en forklarte han at han får dårlig samvittighet overfor babyen og er redd noe skal skje selv om jeg har forklart at sex er helt normalt i svangerskapet også.. Jeg blir rett ogslett gaaaaal!!!! For jeg og har behov, har de rareste sex drømmene med alle andre menn enn annen min:-( jeg er 30 uker på vei og har altså 2mnd igjen av svangerskapet og må sikkert vente ca 3 mnd etter svangerskapet med sex... Er sååå redd dette tar på forholdet det blir jo nesten et halvt år uten sex... Han har heller ikke vært flink med å gi klem el. kyss så jeg kan føle meg verdsatt av og til... Uff jeg må stoppe her tårene begynner å trille nå.....Trodde ikke menn kunne holde seg sååå lenge..Det gjør virkelig noe med kroppen dette her... For jeg savner virkelig å ha sex med mannen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå