Gå til innhold

Noen fra Lambertseter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje noen jeg kommer i barselgruppe med...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, meg hvertfall :) Termin 8 desember. Du da?

Skrevet

Jepp, jeg bor på Lambertseter. Har ikke termin før 25 januar da, så det spørs jo?

Skrevet

Koselig at her er noen. Jeg har termin 19. januar. Er dere første eller andre gangs fødende (eller flere for den saks skyld) Jeg har en jente fra før. Hun blir to neste uke.

Skrevet

Hvor på Lambertseter bor dere? Vi bor i Gråsteinveien ved Munkelia/Bergkrystallen.

Skrevet

Første barnet. Og vi bor i Kvartsveien ved Bergkrystallen. Bare bodd her 3-4 mnd, så føler meg litt fersk. Dere to har termin nesten samtidig da :)

Skrevet

Ikke så lenge det, nei. Hvor har du bodd før, da?

Vi har bodd her i tre og et halvt år nå. Trives veldig godt! Blitt kjent med en del naboer. Synes det var veldig bra å bo her i forrige barselpermisjon. Passelig langt til senteret, ok å gå tur i området og i marka, mange som går hjemme.

Skrevet

Hei igjen! Så morsomt at vi har termin så tett da!

Jeg har en gutt fra før som akkurat har blitt 2 år:-).

Jeg bor i Lambertseterveien, rimelig rett ved senteret. Hvor har dere fødeplass? Jeg skal på Riksen.

Skrevet

Hvis det er stemning for det så tar jeg gjerne en kaffe en dag på Amocca:-). Jeg reiser til København i dag og er ikke tilbake før i neste uke, men hva med neste søndag? 18. november kl. 14.00?

Skrevet

Hei igjen, blir gjerne med på en kaffe jeg (så lenge ingenting uforutsett skjer, 18nov er jo bare to tre uker før termin for meg :) ) er sykemeldt så er ikke så vanskelig å finne en tid som passer meg. Hyggelig å møte noen "naboer"..

Skrevet

Forresten, skal føde på Bærum jeg da. Er opprinnelig fra Asker og var folkeregistrert der da jeg ble gravid så da ble det det. Tenkte veldig på ABC en stund da jeg fikk det veldig anbefalt, men fant ut at jeg vil ha første fødselen "som vanlig". Er godt kjent på Bærum, har vært lagt inn der tidligere og er til og med født der selv, så det føles greit. Skal på journalskriving nå etterpå.

Skrevet

Hadde vært koselig å møttes, men akkurat den dagen passer ikke. Men er halvt sykemeldt, så jeg kan på ukedagene også..

Skrevet

Jeg skal føde på ABC hvis alt går etter planen. Skulle det med forrige også, men da måtte jeg settes i gang og fødte på føde B på Ullevål.

Skrevet

Foretrekker egentlig å møtes en hverdag jeg og, gjerne mandagen, men er fleksibel :)

Til Eva Britt; Heldig som skal føde på ABC. Har en venninne som har gjort det to ganger nå og er strålende fornøyd. Du kan se en lang bildereportasje av den andre fødselen hennes (nå i sommer) i siste utgaven av bladet Gravid om du er interessert (jeg har det så dersom vi møtes kan du få det av meg) :)

Skrevet

jeg bor også på lambertseter!!;) er 23 og har termin 17 januar:)

Skrevet

Hvor bor du da lindispindis? har heller ingen venninner som er gravide, kanskje fordi vi er like gamle? Er hvertfall først blant mine.Bli med på en kaffe da :) Venter gjerne på deg til januar for å trille, selv om jeg for all del håper min lille har kommet en stund før det..

Skrevet

Så koselig at vi er fire som kan treffes før fødsel. Syntes sist at barselgruppen kom litt sent igang. Håper det passer for alle mandag 19. Amocca kl 11? Gleder meg!

Skrevet

steinspranget:) er den første som får bebis jeg også:) blir gjerne med på kaffe! hvis jeg får ta en kakao med krem isteden!!namnam:) så bare å finne ut når:)

Skrevet

vet ikke hvor amocca er jeg,men jeg er med:)

Skrevet

Litt sent med her, jeg har vært i København i helga;-).

Jeg jobber 100%, så ukedagene er desverre umulig for min del. Men hvis noen av dere skulle ha muligheten enten lørdag eller søndag så er jeg veldig med!

Amocca ligger rett ved RIMI på Lambertseter senter.

Skrevet

kom på at jeg ikke kan heller søn, så er med mandag kl 11 :) Hvis dere vil kan vi bytte tlfnr på sånn personlig melding (ikke brukt det men tror det er enkelt..)

Skrevet

jeg er med mandagen iallefall:) prøver å sende en sånn personlig mld til deg med tlf nr jeg kristinGE:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...