Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Noen som har originale tips til hva slags bilde vi kan ta av snuppa vår? Har ikke så lyst å ha sånn vanlig der hun sitter i høy med nisselue på...
Mersa og gutta <3 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Begynn litt tidelig med julebaksten og ta bilde av når hun baker? Eller bruk helt vanlig bilde fra f.eks når hun bader, eller leker ute...?
*ale* Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Jeg brukte to bilder (ett av hver unge da) fra so0mmerferien, Solbrune og fine og smilende men aldeles hvitt hår... Klippa de til slik at jeg bare har med overkropp og hode.
ano`num *17.03.10* Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Vi bruker også "bare" vanlige bilder. Er ikke glad i oppstilte private bilder jeg. Går greit hos fotograf. Men når en prøver selv blir de ofte dårlige, og har et mer kunstig preg over seg. Har vell med forventninger å gjøre også I fjor brukte vi faktisk et bilde som ble tatt i påsken (";) Med snø og masse klær, for ikke å nevne ski på bena. Hun hadde nettopp falt og lå bare på bakken å gliste. Riktig julestemning, sett bort fra at lyset var mye bedre enn hva det er nå "midtvinters"
mayaya Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Gå ut og lek dere! Gå ut i hagen, i en park el.l. og knips i vei! Prøv deg litt frem, våg å gå tett innpå og prøv flere vinkle. Ha det gøy, så finner du raskt mange gode smil på film :-p
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Var kjempe fornøyd md julekort bilde vi tok i fjor. Da kledde vi på han strikka klær som oldemora hans hadde strikket, også lekte vi oss i løvet. Blei et kjempe fint høstbilde.. Men en blid gutt.
mayaya Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Ja, AKKURAT sånn mente jeg, Hottentott :-D
Dudellidallo og Tillo Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Jeg har tatt et helt vanlig bilde der hun kommer mot kameraet med et stort glis med en hvit body og strikkelue på (ligger inne på profilen min)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå