Mulle :) Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Postboksen din er full. Så får ikke svart deg der. Må bare si at den leiligheten på R. Den til 1 690 000, var utrolig lekker.. Men den andre var jo fin den og.. Men mye jeg hadde pusset opp der ja .. Har dere bestemt dere?
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Hei vennen Ja leilighet nr 1 er super i mine øyne, kan bare ta med tannbørsten og flytte rett inn hehe. Leilighet nr 2 kan bli super fin, bare male i litt varmere farger, slenge opp litt tapet, lage bad og pusse opp kjøkken. Tror verdiøkningen kan bli ganske grei siden det ikke er noe bad der nå. Vanskelig er det hvertfall
Mulle :) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Ja det er ikke lett å velge =) Om dere liker oppussing og har tid er det jo noe å tenke på.. Har pusset opp hele leiligheten min, Og jeg gjør det ikke igjen . (tror jeg) =) men er leilighetene langt fra familie?
Gjest Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Ja jeg synes jo oppussing er veldig gøy men kan jo lett bli litt for mye av det gode også. Det som frister veldig med leilighet nr 2 er prisen og verdiøkningen vi kan oppnå ved å gjøre relativt lite. I stuen og på soverommene er det satt opp nye vegger og lagt nytt gulv, der trenger vi bare male og sette opp penere lister. Kjøkkenet ville i ha byttet fliser på malt kjøkkeninnredning, byttet knotter o.l. i første omgang, så heller byttet det om et års tid kanskje. Og badet er det jo bare å innrede, all drittjobben med membran o.l. er jo gjort allerede. dessuten så er vi heldige og har både snekkere, flisleggere og elektrikere i familien som gjerne hjelper til Kunne tenkt oss å lekte ned taket og sette inn spotter i kjøkken og bad, og muligens også stue.. i leilighet nr en hadde vi jo bare tatt med møblene våre, malt taket på badet og rommet til tuppa i en litt mer barnslig farge
Mulle :) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 Hehe ja.. Litt oppussing er greit =) Men var utrolig lei på slutten det skal jeg love deg =) Men ja kjekt med verdiøkning.. Vi betalte 750 000 for vår for 4 år siden. Pusset opp alt som sagt og hadde verditakst på den no for ett par mnd siden. Da var den på 1 900 000. Så det er jo veldig gøy.. Kjekt med god hjelp i familien. Da går det lettere også. så er det greit med de ekstra kronene i mnd også =) Jeg hater lån. blir stresset av det. Så jeg satser på LOTTOEN snart =) Er på særiøs sparing for tiden siden vi skal gifte oss snart .. Blir jo stresset av det og =) Selvom vi stortsett har råd til det vi vil.. Håper dere velger noe dere blir fornøyd med hvertfall =) Klemmer
Gjest Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 OI, det var litt av en økning ja heldiggriser!! Blir stresset av lån selv, derfor vil jeg i grunn ha minst mulig hehe.. Ja jeg skjønner dere må spare da ja bryllup er jo ikke akkurat fryktelig billig,, men en koselig ting å spare til da!
Mulle :) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2007 ja sinnsyk økning =) Ja greit så lenge det er til bryllupet.. Koster jo sinnsykt myyyye
Gjest Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Er jo ikke så himla lenge igjen heller nå svigerinnen min skal gifte seg på nyttårsaften, har sett hvordan de har planlagt og det kan neppe være en liten regning som skal betales hehe.. Er jo nesten sinnsykt når man tenker på at det kun er en dag i livet (forhåpentlig) Men vil tro det er verdt det også hehe. Skal dere ha stort bryllup eller?
Mulle :) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2007 Vi blir 50 stk. Kommer på ca 60 000. Håper vi da Men som du sier. ER jo bare 1 gang vi gifter oss (forhåpentligvis )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå