Gå til innhold

Trenger litt hjelp jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte 1.nov så lille frøkna er ikke gammel, men har et enormt sugebehov. Virker ikke som hun er så veldig sulten hele tiden, for hun sovner fort ved puppen, eller ligger mest å bare koser seg og suger et par ganger innimellom. Når kan jeg begynne med smokk??

Har bra med melk, så hun tømmer ikke brystet for hver amming. Hun vil ofte heller ikke ha fra mer enn ett bryst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer så mye med den lille:) junior her hadde veldig suttebehov hen også, og vi begynte med smokk med en gang vi kom hjem fra sykehuset. de anbefaler å vente ca 2 uker sånn at amming har kommet ordentlig i gang først. men vi syns det var bedre at han suttet på smokk enn fingrene

Skrevet

Tusen takk for svar, har veldig lyst til det vi og. Jeg skjønner ikke helt hvorfor smokk er så mye værre enn fingrene egentlig. Vet du årsak til det?

Jeg har vel fortsatt råmelk, men amming har gått veldig fint fra starten av, hun tok det med en gang, så jeg håper at det fortsatt vil gå bra!

Får han smokk på natten også eller bare på dagtid?

Skrevet

jeg mener at fingrene er værre jeg da! Vanskeliger å få til å slutte når det er tid for det+ at tennene blir styggere! Mere stående utover, og venskeligere å kontrolere bruk av:) har jo alltid fingrene med seg.

Lucas får smokk når han skal sove , er syk e.l. dag og natt! men den detter ut når hen har sovnet:)

Skrevet

Tuppa vår fikk smokk på sykehuset, 2. natta. Hun fikk ikke problemer etter det hvertfall. Hun brukte smokk om natta og når hun skulle sove på dagen. Det går nok bra tenker jeg:-)

Skrevet

Tuppa vår fikk smokk på sykehuset, 2. natta. Hun fikk ikke problemer etter det hvertfall. Hun brukte smokk om natta og når hun skulle sove på dagen. Det går nok bra tenker jeg:-)

Skrevet

Hmm.. fikk hvertfall svar... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...