Pappa_til_Andreas Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Har merket nå i det siste at sønnen i huset på 2 år har blinket en del... han blinker kraftig med begge øynene 2-3 ganger, akkurat slik som man gjør når man har tilsløret øyne.... Dette har toppet seg i dag..... hva kan dette være?
*ale* Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Er han irritert/ rød på øynene? Kan være en katarr eller noe...
Pappa_til_Andreas Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 han er litt rød rundt selve øynene (på augeloka) men det kan være av at han har gnidd på de.
*ale* Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Hvis det ikke gir seg er det sikkert en ide å la lege se på det. Kan jo i verste fall være synet han sliter med...
Gjest Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Det kan jo være han har noe på øyet som plager han..Er dette noe han har gjort lenge?Virker han "fjern" når han gjør det..?
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Det første jeg tenkte var faktisk Tourettes syndrom, men det er sikkert ikke det altså, er bare en elev jeg har som har dette og hans eneste ticks er kraftig blunking med øynene innimellom. Kan det være at han har vondt på øynene, ser dårlig eller noe sånt? Jeg blunker ofte litt ekstra når jeg prøver å fokusere på noe dersom blikket mitt er litt tåkete.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Allergi? Jeg selv går rundt å blinker en god del under pollensesongen. Kanskje gutten din reagerer på dyr,midd, støv, vaskemiddel.....??? Ellers så kan jeg fortelle at min mann også blinker en del slik du beskriver. Han sier det er fordi øyevippene hans henger seg fast i hverandre.
EnUndreneMor Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 ta en syns sjekk høres ut som han er svaksynt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå