***lilli*** Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 På månadsplanen til barnehagen jenta mi går i, står det berre inne-aktivitetar. Jenta mi er 2,5 år og elskar å vere på tur. I oktober var det fleire turar på lista, men ingen av dei vart gjennomførte. Dette syns eg er for ille! Greitt nok at det kan vere surt ute på vestlandet i november, men eg trur borna har så godt av å vere ute på tur. Kle godt på seg, få gå sjølv, kjenne at dei mestrar, få sjå nye stadar i nærområdet. Barnehagen ligg nær både skog og fjøre. Mistenkar at det er dei tilsette som syns det er stress å gå ut i haustveret. Må nesten ta dette opp i barnehagen. Kva syns de andre? Bør barnehagen ta med borna på tur?
Gjest mphs Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Ja jeg syns de skal ta de med ut på tur. Vi har jenta vår i familiebarnehage og de er på tur flere dager i uken og ellers er de mye i nærmiljøet.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 I bhg til lillemann er dem sjelden på planlagte turer.Noen ganger rundt i nabolaget - men dem er ute store deler av dagen da. Dem har kjempe stort ute arealet, men grønnsakshage, frukt trær og busker, gapahauk - lavo og masse anna inne på området..
***lilli*** Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Å så kjekt! Det høyrast veldig bra ut for ungane. I vår barnehage er ikkje leikearealet så stort, meir som ein leikeplass. Dei er som regel ute ein tur kvar dag, men det er ikkje lange ykta. Ofte er det medan barnet mitt søv. Dei har lavvo med grue i skogen eit lite stykke frå barnehagen, men der har dei ikkje vore sidan mi byrja i barnehagen i august.. Eg får høyre med dei, kva dei tenkjer om dette med tur og utetid, men eg likar verkeleg ikkje å ta opp slikt som eg ikkje er fornøgd med. :/
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Klart du må ta det opp med styrer. I vår bhg er det tur 2-3 ganger i uken. Noen ganger går de bare i nabolaget med matpakken sin, men andre ganger kjører de barnehagebussen til skogen. De går ofte i flere timer også. Her i bhg tar man opp det man er misfornøyd med på foreldresamtale. Jeg hadde denne gang skrevet en lang liste. Jeg var misfornøyd med antall bleieskift, håndvask og klesskifte ved uteklær. Synst synd på barnet ditt som ikke får gå på tur. Vi bor også på vestlandet - og været har jo egentlig ingenting å si. Er jo ikke som vi bor på verdens ende heller. Vi foreldre må ikke glemme at det er for oss personalet jobber for. Jeg gidder iallefall ikke betale lønnen til noen som ikke gjør jobben sin.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Synes absolutt du har noe å ta opp med personalet her.
***lilli*** Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 Takk for svar alle saman! No har eg psyka meg opp eit par dagar, og skal definitivt ta det opp i dag. Merkeleg kor vanskeleg det vart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå