orkide75 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Tok nettopp en test jeg... testet meg på 1 nov, ikm 2/3 nov med neg test.. etter mye frem og tilbake testet jeg,meg nettopp, og fikk opp ett kryss med CB, den loddrette streken er ikke like sterk som den vannrette, men den vises ja:) babystøv til alle********************************
nr2-imagen:) Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 ååå!!!! Gratulerer så mye!! Så heldig du er!! Lykke til videre!!!! ta imot masse babystøv!
orkide75 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 takk:) den satt visst på første pp, tok ut soiralen den 16, el like etterpå... jippiiiiii:)
lioness* Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Hurra!!! Grattis! Jeg tror ikke jeg trenger babystøv, for jeg tror kanskje også vi har lykkes! Har fått en svak, svak, svak skyggestrek på testen i dag. Den er ikke veldig tydlig, men den har farge og den er der! Hadde ikm i helgen, så om jeg er gravid nå så er jeg 4+0 i dag. Du da?
lioness* Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Så nettopp at du svarte på tråden min også! Om en ny test blir positiv i morgen (ja, ja, ja!!!) så kan vi holde hverandre med selskap de kommende ukene og månedene
orkide75 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 4 uker og 2 dager, med termin 14 juli:)
løveprinsen <3 Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Grattis. Så gøy for dere. Ønsker dere lykke til!
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Åhhh, så moro:-) Gratulerer så mye....suger til meg alt babystøvet, så håper jeg jeg kommer snart etter;-) Har IKM i morgen eller onsdag, men vil vente med test til etter onsdag...tror jeg;-)hehe. *klem*
orkide75 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2007 sender extra babystøv til dere alle, er helt paff her jeg sitter:) ******************* ************************** ******************************************
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 gratulere så mye:)
orkide75 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2007 så koselig:) takker så mye:)
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 wow grattis! skreiv med deg dagen før du tok den ut så var litt spent på om du ville klare det på første forsøk. Kjempegøy!!!!! Her har jeg gode vibber for andre forsøk, IKM om en uke men har faktisk sterk tro på at det er noe i gjære. Kanskje vi sees på 1. trimester snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå