*Super*Mamman* Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Legen min nekter å utføre dette på gravide siden det kan irritere og/eller ødelegge slimproppen.. Dette kan altså føre til abort. Så veldig unødvendig å risikere dette.. Litt skummelt at så mange får utført celleprøve da, hvis dette stemmer..??? Råder dere til å si nei til celleprøve for å være på den sikre siden, og heller ta det på 6-ukers kontrollen...
pandabjørn Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 når jeg gikk med førstemann så tok legen min celleprøve når jeg var 5+6 på vei... vet ikke hvor langt du er på vei? hvis du er langt uti svangerskapet så er det kanskje best å vente til etter fødselen......
*Super*Mamman* Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Jeg er 11+6. Vet om at folk har abortert etter slike prøver, men det kan jo godt være tillfeldig da.. ;MEn har hørt om flere som har nevnt dette.. Om det stemmer eller ikke vet jeg ikke, vet bare hva fastlegen min sa...
snart mor til 3 Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 blir å si nei av ren prinsippsak hvis det overhodet blir aktuelt..skal ikke til legen før jeg er 12 uker på vei,så... liker generelt sett ikke GU så håper å slippe det.. huff...det er så...nei...vil ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå