Gå til innhold

Traff en mann som ikke sa at han var gift.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en tur i London i helgen og traff en mann fra Danmark.

Min venninne og jeg kom godt overens med mannen og hans kamerat. 35 år, ikke dame og ikke barn. En var lærer og en var sykepleier. Jordnære gutter. Mannen jeg likte var for god til å være sann. Det var delig å leve igjen. Han var kosete, omtenksom, sjarmerende og kjempe flink til å danse osv. Jeg er ikke en one night stand dame, så vi avtalte å møtes igjen senere og utvekslet tlf nr. Det ble litt klining osv hele kvelden og han var deilig. Dagen etter skrev han, jeg kan dessverre ikke treffe deg igjen.. vi var ikke helt ærlige i går... og jeg er dessverre gift. God tur hjem.

Jeg svarte aldri. tenke ja ja, jeg hadde en morro kveld og skjønner at det finnes andre menn i verden enn barnefar. Jeg levde den kvelden.

Men æsj.. jeg liker ikke slike mennesker som er utro og flørter vilt med andre. I tillegg lyver om familien sin.

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei usj sånne liker vi ikke. jeg flørta med en eks av meg,han bor et stykke unna meg,men flørta over sms og møtte hverandre litt. han mente jeg var dama i hans liv osv.. Helt til jeg fikk en gravid dame på tråden som var samboeren hans. Fysj,håper aldri noen gjør noe så jævlig mot meg. Slike menn liker vi ikke.

Skrevet

Dytter. Flere tanker rundt dette?

Skrevet

Liker eller ikke liker.......bruker ikke mye krefter på å tenke på slikt! Folk får styre sine egen lyster og sin egen moral.

Men må vel si at jeg reagerte med ondskap når jeg så min xmanns nye samboer kline med en annen. Men også sorg fordi jeg syntes ikke han fortjener en slik person. Men men hans liv og hans samboer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...