lioness* Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg tror jeg har fått en sånn en svak liten strek som jeg har ventet på så lenge!! Jeg er 14 dpo i dag, og har normalt en lutealfase på 11-13 dager. Har ingen tegn til tr, men derimot en temp som bare stiger inn i himmelen!!! I morges tok jeg en test fra billigetester.no, en sånn en strips. Og det er en skygge på den! Den var svæææært utydelig i morges, men kunne såvidt skimte den hvis jeg holdt den opp mot lyset... og det er farge, svakt, svakt lilla.... men den er så svak at jeg tror ikke jeg hadde sett den en gang om ikke jeg hadde vridd litt på den og holdt den opp mot lampelyset. Virker ikke desperat jeg, nei??? Kikket på den nå når jeg kom hjem fra jobb også, og den er jo der fremdeles. Hver gang jeg legger stripsen fra meg tenker jeg " nei, tøysa, det er bare innbildning, du er GAL"... men når jeg plukker den opp og seeeeeer på den igjen så kan jeg se det samme. Får håpe jeg ikke bare maner frem hallusinasjoner da. Uansett, skal teste på nytt i morgen tidlig!!!!!!!!! Håper så inderlig at jeg får et sterkere og mer tydlig resultat da. Tør ikke juble enda!
nr2-imagen:) Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Åååå!!! Så spennende! Såg på charten din. Jeg er sikker på at du er gravid!!!! Du må være det!!! Å så gøy! Ja ta en test imårgen å fortell hvordan det gikk da!
lioness* Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Takk for at du heier på meg! Jeg er veldig spent.... skal rapportere i morgen etter å ha testet på nytt. Håpe, håpe, håpe--
orkide75 Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 spennende:) krysser alt jeg har for deg:) testet selv positivt for 15 min, så er helt i ørska:)
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Halloisen:-) Såååå moro,du er nok gravid, en strek er en strek;-)Men prøv om ett par dager igjen, kan den kanskje være tydeligere... Er i min 7pp, 2. etter SA, så håper 7 tallet ditt bringer like mye lykke hos meg;-) LYKKE; LYKKE til videre hvertfall:-) *klem*
lioness* Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 Hoho, seven is the lucky number! Får håper det slår til hos alle oss i 7pp denne mnd!! Jeg superforvirra. Veldig rart å kanskje muligens ha blitt gravid!? Merkelig. Som om det egentlig ikke skulle kunne gå an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå