aniskringle Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jenta mi på 2 år er glad i koppen sin. Men da hun begynte i barnehagen fikk hun ikke ha den der!! Flere som har opplevd d samme?
Mille** Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Hmmm...nei det har jeg ikke vært borti, men mye mulig de mener hun er for stor for tutekopp? Ei på 2 år bør kunne drikke av vanlig kopp.
aniskringle Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Hun kan drikke av vanlig kopp, men drikker mere når hun får tutkoppen sin.. Ho kan jo ikke gå uten å få i seg drikke iløpet av barnehagedagen..
___ Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Tror de fleste barnehager prøver å ungå at barna har egne kopper, skåler ol. Det blir lett mye rot og vanskelig å håndtere for de ansatte. Min erfaring er at ungene tilpasser seg ganske raskt. De lærer treglene i BH og forholder seg til det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå