Gå til innhold

Tutkopp i barnehagen???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 2 år er glad i koppen sin. Men da hun begynte i barnehagen fikk hun ikke ha den der!! Flere som har opplevd d samme?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...nei det har jeg ikke vært borti, men mye mulig de mener hun er for stor for tutekopp? Ei på 2 år bør kunne drikke av vanlig kopp.

Skrevet

Hun kan drikke av vanlig kopp, men drikker mere når hun får tutkoppen sin.. Ho kan jo ikke gå uten å få i seg drikke iløpet av barnehagedagen..

Skrevet

Tror de fleste barnehager prøver å ungå at barna har egne kopper, skåler ol. Det blir lett mye rot og vanskelig å håndtere for de ansatte. Min erfaring er at ungene tilpasser seg ganske raskt. De lærer treglene i BH og forholder seg til det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...