aniskringle Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jenta mi begynte i barnehagen i dag. Jeg informerte de ansatte om at hun ikke liker melk. Da blir dat vann til drikke sa de. Hun er ikke begeistret for det heller. Jeg spurte om hun kunne få biola eller cultura da det er de eneste melkeproduktene hun drikker. MEN NEIDA!!! Da jeg skulle hente henne i dag så spurte jeg om hvordan det hadde gått. Hun hadde drukket lite på de 6 timene hun hadde vært der. Dessuten var hun ikke flink til å lære seg reglene som er i barnehagen. HALLO; HUN ER 2 ÅR!!!!!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Er biola/cultura nei- mat det da?? Hmm rart hun ikke kunne få drikke det. De kan jo ikke forvente at hun skal lære seg reglene på en dag da. Jenta mi brukte litt tid på det og ingen som sa noe på det!
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Hahaha. Ja det var en strålende innstilling. De har sikkert en god pedagogisk tanke bak dette. De er jo så flinke og omsorgsfulle i barnehagen. Ok. Det var ironi. Jeg skjønner du ikke er helt happy i dag. Men det er en god vane for barnet på sikt å drikke vann.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Mine barn drikker vann hver dag de, men kan ikke skjønne at biola/cultura ikke kan erstatte melken som de andre barna i barnehagen drikker.. (Mine drikker melk til måltidene da)
mamma til 2 små:=) Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg skjønner deg godt men jenta mi ville heller ikke ha melk..hun var vant me eplejuce men hun lærte fort å like melk etter få dager i bh:=) At hun ikke har lært seg reglene på en dag er jo ikke mer enn å forvente!! Syns det var tåpelig etter første dag å si noe sånt!!!
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Datteren min vil ikke ha vann hvis det ikke er smak på. Jeg gir henne med sitronvann hver dag,hvis ikke drikker hun ikke noe. I barnehagen hennes er det greit så lenge jeg ordner det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå