Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Gutten vår er 5 mnd, og er så veldig varm av seg. Han svetter nesten alltid... Spesielt i senga om natten (bortsett fra når han ligger på lammeskinn) og når han ammes. Han er helt svett i bakhodet, og jeg er svett på armen når vi er ferdig med ammingen, og svetten pipler frem på øyenbrynene og i panna hans... Fler med varme babyer? Finnes det noe råd mot dette? Han har aldri på mye klær. Body og strømpebukse inne. Fryser (faktisk) på føttene, så der er han alltid kald og klam...
Mamma til to tette Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg har også en liten fyrovn. Tror aldri jeg har opplevd at han er kald utenom på hendene som han insisterer på å ha ut av vognen på turer. Kjenner meg igjen i svett mor og barn etter mating. Min gutt er nå 7 mnd og jeg er blitt vant til at han alltid er underkledd i forhold til andre babyer rundtomkring. Vi bruker mye ull, både til pysj og hverdagsklær, da er han varm istedenfor å bli svett.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Bra det er fler:-) Hvor kjøper du ullet?
Mamma til to tette Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg er stor fan av Nøstebarn. Dyre men kan brukes lenge og spares til evt nestemann for holder seg bra. www.nostebarn.no. Holder meg unna alt som er syntetisk, hadde en fleecejakke men sluttet å bruke den fordi han ble helt våt av svette på ryggen etterpå. Har kjøpt ullfleece på nøstebarn og det er genialt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå