Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Han er så kresen! Vil ikke spise bananmos, fruktmos, grønnsaks/potetmos (alt hjemmelaget). Litt maisgrøt bare. Skal vi begynne med litt brød i bittesmå biter uten pålegg? Han er 6 mnd.
pinglo Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg gir frøkna en skalk, har jeg ikke skalk, så deler jeg en skive i to.. Noen ganger får hun med leverpostei, noenganger ingenting. Lar henne sitte i vippestolen å kose seg med skiven/skalken.
pinglo Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Hun er forresten 7 måneder nå. Men har fått brød siden hun var ca 6 måneder,
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Ga ham en skalk her om dagen, men det er det eneste i hele verden han ikke har prøvd å putte i munnen, tror jeg...
pinglo Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 hehe.. Hun her putter i munnen, men ikke mye hun får ned. Finner som oftest skalken/skiven i smuler under henne i vippestolen. Så den må støvsuges/ristes hver gang hun har spist brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå