Gå til innhold

Klær

Anbefalte innlegg

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Flere av dere som ikke får låne barneklær hos familiemedlemmer siden barnet kommer til å grise på klærne? Jeg hadde forberedt meg på at jeg ikke trengt å handle inn noe særlig med klær siden min søster sa at jeg skulle få låne alt av henne, hun fikk unge for ett år siden. Men nå kommer hun med at hun ikke vil låne de bort siden babyer griser slik..Hva i all verden?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår søsteren din jeg... Ikke helt heldig med måten å ordlegge seg på kanksje, men jeg har ikke lånt vekk klærnee til mine barn til andre da vi har hatt planer om å bruke dem nå. Synes ikke andre skal gulpe ut klærne som vi har tenkt å bruke igjen. Og ja, det er ganske mye flekker som ikke går av i vask.

Men når vi er ferdig med nr 3 kommer jeg til å gi bort alt sammen.

Skrevet

Man vasker jo også klærne ganske ofte siden det blir mye flekker og de kan bli ganske slitt da. Kan skjønne at noen kvier seg for å låne bort av den grunn.

Skrevet

Kan jo skjønne det om de har tenkt å bruke dem til flere barn kanskje... Kjenner meg imidlertid ikke igjen i den tankegangen, da hele omgangskretsen min virker helt overivrige etter å få lånt bort babytøyet sitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...