Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Nå tenker jeg på om det skjer en gang, ikke hver gang selvfølgelig. Vet jo at det fører til for lite næring.. Men kan de få vondt i magen el av det?
Neijasså... Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Kan ikke tenke meg at en baby vil ta skade på noen måte av å få for lite mme-pulver i melka en enkelt gang. Eneste må vel være at barnet vil bli sultent fortere? For mye mme-pulver i forhold til vann kan vel gi magevondt, har jeg hørt.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Har det skjedd en gang vil jeg ikke tro det gjør noe. Som hun over sier har jeg også hørt at for mye gir magevondt. Men må bare si det, det skulle nå ikke være nødvendig å gi verken for lite for mye. Man må være nøye med det pulveret, veldig viktig .
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Ja, jeg er nøye med det ;o) Ingen unnasluntring her! Men mamma var her og passa mini mens jeg var hos legen med snuppa. Det tok litt lengre tid enn antatt, og mini hadde blitt sulten...så ho hadde laga mat til han. 260 ml vann, og 3 skjeer pulver..... hehe... Hjalp ikke at det lå et a4 ark med "instruksjoner" etter helgens barnevakt, ei heller at jeg har skrevet på kjøleskapet hvordan fordelinga er ;o)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Hehe min mor er så nervøs for å blande at jeg måååå ha alt klart til henne som hun sier. Det er det første hun sier om jeg spør om hun sitte barnevakt :=) Men det går så fint så, hun blir sikkert bare fortere sulten.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Joa, men han hadde akkurat spist når jeg dro, ikke kunne jeg vite at det tok så lang tid hos legen ) Men ho har vel lært nå, til en evnt senere anledning han overlever nok )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå