Gå til innhold

Andre med null sexlyst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble mamma for nesten fire måneder siden, men orker fortsatt ikke tanken på sex.

Er ikke redd for at det skal gjøre vondt, er heller ikke for sliten, det er bare lysten som er borte.

Stakkars mannen min. :(

Andre som har det som meg? Som har råd?

Jeg fullammer. Kan det ha noe å si?

Er nesten redd jeg har blitt frigid ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lysten er bortevekk her og. 7 måneder siden fødsel.

Hat hatt sex ett par ganger, men kan liksom telles på en hand.

Stakkars sambo, han har jo så lyst. :o(

Skrevet

Heh.. Jeg hadde mest lyst på sex da jeg ammet jeg! Nå etter amminga er det full stopp. Aner ikke hvorfor:(

Skrevet

Noen av dere som går på cerazette? Den fikk sexlysten min bort på null komma niks! Litt bedre nå (har spiral), men er sliten av mye nattevåk. Har sex for mannen min sin skyld kanskje 3 ganger i uka. Men han er umettelig, og synes fremdeles det er for lite... Sukk....

Skrevet

Har hatt sex ett par ganger, for sambo sin skyld. Men jeg får jo ikke noe ut av det, synest faktisk det er ekkelt.

Håper jeg får lysten tilbake igjen snart. For det sliter på her.

Skrevet

Jepp.. bortevekk i 7,5mnd. nå.. Greier ikke gjøre det for mannen min sin skyld.. får se når nurket skal på eget rom etter nyttår.. Men min mann klager heldigvis ikke... han er tålmodig.. :=)

Skrevet

Ja, man foeler seg ikke saerlig sexy med ammetopp og boxertruser og naar man nettopp har ammet... Det er liksom lillejenta sine pupper akkurat naa.. Vi har hatt sex noen ganger og det har vaert greit, men sjelden jeg orker ta initiativet.. Synd om vi venter med aa ha masse sex til vi skal proeve aa bli gravid igjen, mannen min maa jo foele seg "brukt"....

Skrevet

Vet hvordan du har det - er akkurat det samme her hos oss.. jeg får veldig dårlig samvittighet ovenfor mannen min som har SÅ lyst hver eneste dag. Han skjønner meg heldigvis, men han blir ikke noe mindre frustrert av det stakkars.. Vi har i hvert fall blitt enige om en liten "sexpause", men skal være mye nær hverandre og kose masse istedenfor (han har savnet det også, de blir jo fort litt tilsidesatt disse mennene når vi får baby...). Utrolig at han klarer "bare det" synes jeg, men det hjelper nok meg til å få lysten på plass igjen også håper jeg! Også må vi tvinge oss selv til å prate masse om dette da, selv om det ikke alltid er spesielt lett..

Er forøvrig 3 mnd siden fødsel her.

Skrevet

Jeg har hatt lite lyst lenge og kan ikke en gang skylde på amming for sluttet med det ved 2 mnd og er nå 6 mnd siden fødsel. Synes det er stress å ha sex på samme rom som baby. Han sover jo søtt han men likevel. Og ja man kan ha sex i stuen osv men vet du hva? Jeg liker ikke tanken på å ha sex i lyset nå, har noen kg jeg vil ha av før jeg er klar for det ,-)

Tror det er kjempeviktig å snakke om det. Jeg har kjempefin og forståelsesfull mann, de første mnd etter fødsel gjorde jeg det klart at jeg ikke var klar, hadde tøff fødsel, ryggproblemer og nesten totaltruptur. Følte meg jo helt ødelagt og t.o.m legen sa på 6 ukers kontroll at jeg godt kunne vente en god stund før sex....men så prøvde vi etter 2 mnd og det gikk helt bra. Men den store lysten uteble.

Nå er vi på an igjen og det er rett og slett noe så uromantisk som å bestemme seg for at i kveld skal vi ha sex. For ellers har jeg bare utsatt og utsatt det i 1 mnd. Men ikke føl dere unormale, jeg leste undersøkelse på gravide og det tok de fleste 1 år etter fødsel før de var tilbake til samme sexliv som før fødsel. Og det er jo ikke unormalt at man ikke har så mye lyst når man ammer, har våkenetter, er sliten osv osv.

Skrevet

Jepp! Tenker ikke på sex en gang jeg, bortsett fra når jeg legger meg for kvelden og ber en stille bønn om at gubben ikke skal prøve seg. Er så kjipt å avvise han.

Det tok 6 mnd etter fødsel før jeg i det hele tatt slapp han til og det var ikke så ille som forventet, men det ga alikvel ikke mersmak. Nå er det snart 9 mnd siden fødsel og jeg har fortsatt ikke lyst.. stakkars mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...