Arb.ledig husmor Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 No kjenner eg at eg ble skikkelig irritert på han. Eg ringer for å høre koss han har det på jobben (blitt forkjølt), og så forteller han meg at han har fått en båt av sjefen sin (15 fot ca). Den er visstnok gammel og trenge en skikkelig oppussing.. Vi bor i en leilighet, som vi leier, og har ikke all verdens med uteplass... Han mekker allerede på en Harley, og har en annen mc tilsalgs... Ka i all verden skal han da med en båt??? Som han kkje kan ha inne et sted... Nærmer seg jo tross alt vinter nå... Kjenner eg blir kjempeirritert!! Ikkje har vi penga t å pusse opp en båt heller...
Gjest Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 jeg hadde blitt kjempegald om mannen min hadde fått en båt - det koster jo flesk med en ny en ... tenk så romantisk da ... :-)) Stakkar mannen din .. trenger ikke pussen den opp nå .. pluss at en båt tåler nok og stå ute i vinter om dere pakker den ned i pressening ;-))
Arb.ledig husmor Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Han vet at eg hater båtliv... Har vannskrekk, så like meg ikkje så godt nær vannet... Og så ville han bare ha båten for å pusse den opp for å selge den igjen...
snoopy_me Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Haha så moro da.. En BÅT av alle ting.. Skjønner godt du blir litt frustrert i og med at dere ikke har plass og et slikt prosjekt koster både tid og penger.. Men hvem som gir bort en båt da?? Hehe, måtte le litt (sorry for det assa), men kunne ikke fårestilt meg å motta en båt.. Værsegod, her har du en BÅT... Sett den i hagen liksom. Dersom man skal ha den på sjøen må man jo ha hytte med båtplass, eller så må man leie plass.. Håper dere bor på sørlandet eller noe.. hehe..:=) Uffda, men det er litt komisk og da.. ;P
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Du hørrest urimlig ut synnest jeg. Han har en snill sjef som ga han en gammel båt. Han kommer til å tjene på det når han har fått pusset den opp. Vær glad på hans vegne. Er jo viktig at han har en hobby som han kan få vie litt tid til også. Jeg hadde aldri blitt sur om gubben hadde ringt og sagt at han hadde fått en båt som han kunne få pusse opp.
Arb.ledig husmor Skrevet 5. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2007 Ja, det er litt komisk.. skal være enig i det... Vi bor dessverre ikkje på sørlandet, har heller ikkje hytte nær sjøen... Ikkje har vi hage heller...
Arb.ledig husmor Skrevet 5. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2007 Sjefen sa: Den som kan få vekk båten herfra, kan få den.. Og da svarte sambo, ja, det kan eg nok klare... Grrr. Ja, greit nok det at vi kan få litt penga for den når den er pussa opp, men det tar jo tid å få pusset den opp også, og den tida har han ikkje... Han holder på med et prosjekt allerede, og det er å fornye Harleyen sin... Ikkje har vi penga heller til å pusse opp noen båt :@ Eg har lenge ønsket meg noe til 250kr, men vi har ikkje hatt råd, men å pusse opp en båt, ja d har vi råd til... Ble mektig irritert no!! Sambo kan bare være glad for at han ikke er hjemme...
mamma til 2 små:=) Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Typisk menn!!! Plagsomt hehe!!
Eat sardines and die Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Kanskje du burde ta deg råd til å kjøpe deg det du vil ha. Bare si til mannen at det har dere jo råd til fordi dere får så god avkastning når båten blir solgt.
*ale* Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Jaja.. Vi har da nå... tre biler ( to av de er under oppussing, den ene koster 500 000... og det er IKKE den jeg og ungene kjører!!!) To båter, en snøscooter og så har han sikkert noe mer han ikke tør fortelle meg om... Så vet åssen det føles ja. Men gjett hvem som aldri kan bli sur hvis jeg kjøper meg enda et par støveletter til 2000???? Han!!!!! Mohahahaha!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå