Gå til innhold

Flere her inne som prøver å trene litt?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg blir jo bare helt utslitt av å trene jeg. Null energi når jeg kommer hjem og resten av dagen.

Idag har jeg svømt i en drøy halvtime, ikke crawl, men ganske så rolig brystsvømming. Men jeg er totalt slakt idag...Gjesp!!

Trodde man fikk ekstra energi av å trene jeg..

 

Andre som har det sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler vel litt det samme som deg, har ingen energi om dagen :-S Helt ustslitt bare av å gå en tur i skogen. Men tror vel det kanskje kommer seg etterhvert...? eller håper det..:-) Kan ikke huske at jeg var så trøtt og sliten i begynnelsen sist gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å svømme en gang i uken, har gjordt det fast i hele høst, men merker at jeg blir fortere sliten nå, må sette ned tempoet.

I tilleg går jeg tur i skogen på en time hver dag, har hund som må luftes så det er ingen bønn... må sove etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener en del med hund og hest, går turer å slikt, men i det siste blir jeg bare skikkelig utslitt av alt.

Litt deili er d da, første gang på leeenge at jeg faktisk klarer å sove når jeg legger meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøker også å holde meg i form så lenge som mulig. Er kun 5 uker på vei, og den værste trøttheten har ikke fanget meg ennå. Synes det er bra å prøve å fortsette å trene, ikke minst for å holde immunforsvaret så bra som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener og trener..... Jeg er ganske aktiv og har mer enn nok av energi. Var sånn i mitt første svangerskap, energien min rant nesten over og klarte aldri å sitte stille. Måtte være i bevegelse hele tida og finne på ting. Nå leker jeg jo mye med guttungen min og går mye turer med han. Men kan ikke akkurat si jeg renner ned dørene på helsestudio nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg jogger en halvtimes tid (pratetempo) to ganger i uka, men spørs hvor lenge jeg orker. Tidligere denne uka løp jeg og en venninne en annen runde enn vanlig, og da vi var ferdige oppdaget vi at vi hadde løpt i 50 min. Føles helt greit når jeg løper, men fy fader så sliten jeg ble på kvelden. I tillegg fikk jeg de kraftigste "mensenmurringene" siden jeg ble gravid. Sovnet klokken halv ti. Har planer om å trene med en fysioterapeut under hele svangerskapet. Får av og til litt småpanikk av hvordan kroppen kommer til å se ut etterpå, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vaere veldig mye i aktivitet, uten aa trene hardt - hele svangerskapet, som en god oppladning til det som kommer. Var ikke saa ivrig med forrige mann, men gikk ned 10 kg og var sunn og frisk hele svangerskapet. En av de som hadde litt ekstra, saa var ikke noen krise at jeg gikk ned. Og naar det skjedde med sunt og godt kosthold og null aktivitet, saa er jeg spent paa hva sund og godt kosthold + mye mosjon vil gjoere! Men beveger meg ikke for aa gaa ned altsaa, langt fra, men for aa finne formen til det som kommer som sagt. =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg trener volleyball to ganger i uka, og håper jeg kan forsette med det ei stund framover. Får masse energi av det, men tanken på trening er ofte et ork før jeg er i gang i hallen. Etterpå skravler jeg høl i hue på samboeren min, og er altfor gira til å sove,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at det ikke er bare meg som er litt ekstra asliten! Jeg er i uke 7 og synes at jeg ikke har så mye energi som før. Nå kan det selvfølgelig ha noe med årstiden å gjøre (mørke, kulde og regn er jo ikke akkurat inspirerende), men jeg mener også at jeg mangler litt futt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Jeg skrev tidligere her at jeg jogget et par ganger i uka. Nå orker jeg imidlertid ikke det lenger:s Jeg er helt ferdig. Har fått et treningsprogram av en fysioterapeut som hovedsakelig går på bekken, nedre del av magen og ryggen. Det er trening med gymnastikkball. Veldig effektivt og ikke for slitsomt, men orker aldri varme ordentlig opp. Er ikke direkte kvalm, men uvel. Har en klump i halsen hele tiden og det påvirker jo formen og lysten til å trene. Skal likevel prøve tre ganger i uken, og forhåpentligvis hjelper det at jeg trener sammen med samboeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått treningsforbud pga tidligere sa, og litt blødninger i starten av dette svangerskapet. Får lov å gå rolige turer, men det er himla vanskelig å komme seg ut og traske, når man mer eller mindre henger over doskåla 24/7.. sukk :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...