Gå til innhold

Negativ test, fortsatt ikke tegn til mens! hvor lenge burde jeg vente??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! fredag teste jeg meg med en cb test, ble negativ, men tok den ikke med morraurin.. skulle hatt IKM i går. Ikke tegn til TR, og kan ikke føle at hun er på tur heller.. hvor lenge burde jeg vent med å teste igjen? har hatt en del symptomer: ofte på do, tretthet, ømme brystvorter, stikking i nedre del av magen.. veldig sulten og litt humørsvigninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker på hvor lenge du burde vente jeg..

Jeg hadde IKM 3 November og ingen tegn til TR her heller.. Men har bestemt meg for å klare å vente så lenge som mulig;o)

Skrevet

hei jeg er sen med å produsere hcg så jeg tester hver 4 dag. er no en skjanse for at den har blitt pos da, jeg er 11 dager over, så må smøre meg med tolmodighet, sist testet jeg ikke pos før 14 dager etter ikm,

lykke til med testingen:-)

Skrevet

ikm den 2/3 nov, testet negativt den 1 nov, og i kveld den 5 nov testet jeg positivt:)

sender babystøv til dere alle sammen *******************************************************************************************************

Skrevet

Husker at jeg testet ikke positivt før 5 dager etter ikm...Og den var SVAK! Bare å smøre seg med tålmodighet,,,, :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...